Hifonic Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Skal nå gå til anskaffelse av ny bil og starte nytt stereoprosjekt. Skal derfor med tungt hjerte selge noe av utstyret.. Digital Designs 9515d med to 2ohms spoler er den til høyre Dette er et rått produkt fra kanskje verdens råeste submerke. Er oppgitt til 1200w rms, men i virkeligheten tåler denne mye mer. Denne kan både spille meget pent og latterlig høyt om du vil. Selv har jeg vært over 145dB i en sedan på lave frekvenser. 3000kr Så har jeg en Spl Dynamics EXT2000D Ser egentlig slik ut Men jeg har polert denne, så den er litt mer "bling" Terminaler tar 50mm2 kabler uten problemer Info om forsterker Pris: 6000kr eller bud Så har jeg noen lcd skjermer... Følger med ramme til å innbygging i nakkestøtter og fester som kan brukes til å feste skjermen på de "pinnene" som nakkestøtta står på. 1000kr Så har jeg en Lilliput 9" widescreen skjerm med tv-tuner Denne har tv-tuner som fungerer i Norge. Har testet den og det funger smurt. Og den har inngang for ekstern antenne i tillegg til den som er på den. Pris: 2000kr eller bud Mail: hifonic@xgang.net Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 har ikke lyst og bytte forsterker mot pjoenix gold zx 450?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 har ikke lyst og bytte forsterker mot pjoenix gold zx 450?? Bytte mot den er uaktuell. Skal kjøpe bil og ville uansett ikke byttet :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Mulig jeg er blind.. Men hva skal du ha for subben? Og samlet for forsterker og sub? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Mulig jeg er blind.. Men hva skal du ha for subben? Og samlet for forsterker og sub? Vil helst ha 3000kr for subben.. Kan sikkert få sub og forsterker for 8000kr. Med dette i rett bil kan man spille 150dB. Eller så kan du spille pent om du vil. Eller begge deler som er artigst :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg byr 2500 for subben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hva koster den forsterkeren ny da?? er inntrisert i den... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei, lurer på hva du har brukt for å "polere" forsterkeren? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg byr 2500 for subben. Hmm, skal tenke på saken Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hva koster den forsterkeren ny da?? er inntrisert i den... Nypris var 12000 kr Den er helt rå og har egentlig ikke lyst å selge.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hei, lurer på hva du har brukt for å "polere" forsterkeren?mvh 600, 800, 1000 og 1200 pussepapir. Vann og pusseklosser. Og flere timer pussing. Vi var tre stk som holdt på i 5-6 timer om jeg ikke husker feil. Alle pusset i ett kjør.. Bare begynn med 600 for å fjerne det anodiserte belegget. Kan også legges i syrebad aka kaustisk soda og vann om du kan fjerne innmaten. Så går du gradvis opp med papiret. Når du har pusset lenge med 1200 kan du ta frem autosolen og en pusseskive på en elektrisk drill og polere den skikkelig. Drittarbeid som ikke bør vedrives alene og man må ha tålmodighet! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hmm, skal tenke på saken Det er fint om du tenker fort, for jeg mangler for tiden sub. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det er fint om du tenker fort, for jeg mangler for tiden sub. :D Hehe, er bare det at om jeg selger blir jeg også uten sub :D og har egentlig lyst å få mer enn 2500 for subben :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det er sant. Akkurat nå er jeg uten spiller og da, har bestilt ny, men når den kommer, skulle jeg gjerne hatt en sub og. Let me know..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Dette er fortsatt til salgs.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg