Gå til innhold

Hvilken bil??

Ranger emnet

Allsop

Anbefalte innlegg

koster lite i innkjøp og HORE mye i forsikring.. bare Golf er værre

hvorfor ikke være litt orginal og ta å leie en Aygo i et år .. billigere enn å kjøpe

En helg i vinter så var jeg å hentet noen folk med en drosje..

Noen som hadde vært i selskap å greier.. Da så jeg at det stod en Aygo utenfor..

Hele turen fikk jeg høre hvor dårlig, liten og dum den bilen var!

Det var en bil han ene karen hadde fått utdelt på verksted da hans toyota var inne til service.. :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kjørt aygo men den er søt og er kårets årest bil 2005 av top gear magazine .. noe som betyr at den har sjel .. og den er japansk... slå den!

Desuten om man er vanligvis kjører en stor bil så er småbiler ekkle ..

Ch88: motorstørrelsen har lite å si .. for mange er det værre å forsikre en 318i enn en 325..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ford sierra (bruker mye...?)

Bruker mye?m, hakke jeg merka noe til, min gikk på 0,8l/mil på normalkjøring, ikke så ille på hardkjøring heller, og den blei kjørt hardt, brukte turtallsperra opå 1., 2., 3.-gir, men var fint stilt, og alltid kjørt på 98 oktan og gikk godt.

Får Sierra med 1,8 Turbodiesel også, ikke prøvd det men.

Fiesta er faktisk en artig bil som ikke går så galt med 1,1

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye?m, hakke jeg merka noe til, min gikk på 0,8l/mil på normalkjøring, ikke så ille på hardkjøring heller, og den blei kjørt hardt, brukte turtallsperra opå 1., 2., 3.-gir, men var fint stilt, og alltid kjørt på 98 oktan og gikk godt.

Får Sierra med 1,8 Turbodiesel også, ikke prøvd det men.

Fiesta er faktisk en artig bil som ikke går så galt med 1,1

ja det var mer et spm.. da den ene sierra'n jeg hadde drakk bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn 90 sierra stv DOHC gikk på 0.63 på mila med langkjøring på 16" i sommer...

nå på vinteren får jeg den ikke under 0.75 på pen langkjøring. å rundt literen med grisekjøring. ikke så verst det

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider