Gå til innhold

KennyMæn: Scirocco 1.8 8v gtx

Ranger emnet

KennyMæn

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av bilen min! og et bilde av hvordan det ca skal bli når jeg blir ferdig! kommer også bilder av bilen etterhvert som den forandrer seg!

kom gjerne me forslag!

det jeg veit som skal gjøres:

Grenrør

Kn filter

Senking

Lakkere speil og fangere i bilens farge

Fjerne den svarte "teipen" mellom fører dør og sidevindu bak

Anlegg bygging baki

Div interiør

Nye felger

Sote blinkers

Skifte grill

Sette på spacere

Bad look list

Som sagt kom gjerne med forslag:)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

961293-bilde2-hpim1745.jpg

961293-bilde1-hpim1747.jpg

her er noen bilder av hvordan bilen ser ut.. noen endringer har blitt gjort siden den gang!

litt mer info ligger også på scirocco forumet men tenkte jeg sku poste en tråd her også!

må vel investere i nye vinter felger tru jeg?!

kom med meninger og forslag!

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har for et par dager fått satt på spacere bak på bilen! kan ikke akkurat si det syntes men:P har også funnet en knekk i et bensinrør under bilen, bak på høyre side! det har jeg fått skiftet så det er i orden også har jeg skiftet lyddemper bak! MYYE råere lyd i den nå! kiddie

Legger også ut noen bilder nå slik at dere ser mer av bilen enn de bildene jeg allerede har lagt ut! bildene er IKKE tatt etter endringer! skal få tatt flere bilder av den i morra! kom med meninger om bilen og hva dere syns burde hvert gjort!:)

961293-bilde4-hpim1749.jpg

DSC00003-1.jpg

961293-bilde3-hpim1748.jpg

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skiftet ut sugerøret som dere ser!:P

bedre nå!?

DSC00013.jpg

Slik så det ut før: (Dårlig bilde)

DSC000061.jpg

også et bilde fra siden! slik at dere ser før senking! blir ikke lenge før senking nå så!

DSC00011.jpg

jeg har lekt litt me en tanke nå også lurer jeg litt på hva dere syns om den! tenk tanken og se på bildet! Svart matt lakka panser,bad look list, 2 lykter til innafor de som allerede er der! hva tror dere? og seff annen grill da!

DSC00003-1.jpg

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scirocco er jo kjempestilige biler!:) Hva slags sommerfelger har du?

enig me deg der:P hehe... veit ikke helt hva de heter har ikke fått sett så mye på dem i og me at det ikke er så lenge siden jeg kjøpte bilen! men de er ihvertfall helt greie:P skal legge ut et bilde av dem jeg;)

DSC00002.jpg

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg hatt me meg mine to gode hjelpere og sparkla 2 strøk på B stolpen på begge sider,grunna bakfangeren og et nytt strøk på frontfangeren,grunna begge speilene,pusset ned frontfanger leppa ell hva du nå vil kalle den og tatt mål til anlegget! og så ere igang igjen i morra! skriver på neste innlegg hva vi skal gjøre i morra! legger ut no bilder over hva vi har fått gjort idag! fortsatt veldig dårlige bilder! tatt me mobil kamera!

Her er da B stolpen me første strøket sparkel!

mesparkel.jpg

Her har vi Hans Petter, en av mine 2 gode hjelpere som står og Lakkerer bakfangeren min! han har fått jobben av å lakkere! han er jævla flink!

hasalakke.jpg

Her har vi Vegar, den andre av mine 2 gode hjelpere! her sitter han og tar seg en røyk mens han sparkler B stolpen!:P

wigwamsparkle.jpg

Her er ene speilet mitt etter grunning!

primaspeil.jpg

Her henger begge fangerene mine til tørk etter grunning!:P

fangerene.jpg

Noen meninger??

Sier bare en ting! gode hjelpere er fint og ha! skyller Hans Petter og Vegar en STOOOR takk! de har vært til god hjelp! sier aldri nei når de blir bedt om å gjøre no! tar det me godt humør! De er utrolig flinke begge 2! har hatt noen morsome stunder i garasjen min og fler skal det bli!:D

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen er det igang igjen!

planene for morgen dagen er:

Pusse ferdig frontfanger "leppen" og sparkle igjen no skrue hull

Lakkere begge fangerene i bilens farge

Lakkere speilene i bilens farge

Fjerne den stygge netting grillen

Tilpasse spredere

Lakkere Frontfanger"leppen" i bilens farge

Også får vi se om vi får starta på anlegget!

hvis ikke så blir det torsdag!

blir ikke no jobbing onsdag for da kommer dama på besøk og hu er ikke fan av å stå i en kald garasje og skru bil:P

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg og Hans P pusset ned og sparklet opp siste strøket på b stolpen! også har vi sparklet fangerleppa! var no skruehull som ikke sku være der:P ellers har vi ikke fått gjort no! lakkeringen er utsatt til torsdag! må lakkere et annet sted! er litt for kaldt i garasjen min! så skal lakkere i en vaskehall på jobben te farmin!:P nye bilder kommer antageligvis på torsdag!

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider