AstraEvo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen som har det her? Jeg har dta e-48 på astraen min, men jeg sliter med å finne de riktige oppstart innstillingene. Tips mottas med takk. (Har prøvd å feilet ganske lenge nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ingen som veit noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ingen som veit noe? ring geir haugen da? han som har boost Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 min hvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 min hvis noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 min hvis noen hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har prata med han. Han hjalp meg, men skulle bare prata med noen som har det og "kopiert" noen innstillinger fra de..Gjort på 5 min hvis noen hadde gidda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Retard eller?`Trenger ikke poste samme svar 4 ganger vett! Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Retard eller?`Trenger ikke poste samme svar 4 ganger vett! er faktisk 8 ganger.. bra for postcounten hans vettø:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraEvo Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Retard eller?` Hyggelig! Ett eller anna klikka når jeg trykte send svar. Du tror ikke seriøst jeg trykkte 8 ganger med vilje? I så fall er det andre som er mer retard enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ars Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 holder med 1 post arnfinn kiddie Siter [x]86 Opel Kadett E GSI 2.0i int. i å kjøpe Kadett C eller Ascona B. PMPM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg