Polizei Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Har varit mycket bilder på Vita Golfar här tycker jag ;) Dags för ett inlägg med bara Gröna saker nu då??? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Polizei Har varit mycket bilder på Vita Golfar här tycker jag ;) Dags för ett inlägg med bara Gröna saker nu då??? FÅR mye grønt.. trenger en liten dæsj burgunder rød Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by AXi0N FÅR mye grønt.. trenger en liten dæsj burgunder rød Haha :) Polizei.. den første grønne der var meget fin Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 får opp ett av bildene dine politzei! vet ikke hva som er problemet..var sånn når jeg sjekka på skolen også... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by vwgolf2 får opp ett av bildene dine politzei! vet ikke hva som er problemet..var sånn når jeg sjekka på skolen også... :rolleyes: får bare opp et jeg også, det nederste... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Bare det nederste bildet her også gitt... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Her er min grønne:) Jeg ser bare "lottogolfen" jeg.. De andre bildene er fuko.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Kanske URL adressen som spökar :( Funkar ibland och ibland inte har jag sett!! Ser min bil och den röde!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Här kommer dem igen da!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Och en till.. Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Poppis med RS-Front på de Gröna??? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Jeg regner med at du ikke ahr lyst til å gi bort fargekoden på DIN bil.. men tenkte kanskje du kunne skaffe meg fargekoden på en lak som var veldig lik eller noe? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Den øverste grønne øigna utrolig på fargen min.. Sikkert samma fargen..:D Den var skikkelig rå ass.. Har lyst på lavere bil ,men det går bare ikke.... om jeg skal komme med frem her oppe på nordmøre:( Noen som har prøvd slik luft demper opplegg.. Noen erfaringer og priser foreksempel? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Syns nok fargen din er penest pollizei, De andre blir jo direkte stygge i sammenligning, men har ingen forkjærlighet for spygrønt heller da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jeg regner med at du ikke ahr lyst til å gi bort fargekoden på DIN bil.. men tenkte kanskje du kunne skaffe meg fargekoden på en lak som var veldig lik eller noe? Haj!! Den är lite egen blandad min gröna :D Men det finns en som är lite lik och det är en orginal kulör på vw passat tror jag det är dock lite mörkare!! Den färg jag har är samma som tyska polizen Polizei grün med lite egen nyans!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg