Helios Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 ok. noen aning om hva den passat fargen heter? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Polizei Och en till.. Samma lakk som bilen min jo ;) Får også en RS fanger på min når den kommer fra verksted. blitt rygget på og forrsikringer dekker alt , så da blir detr RS-Fanger :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 En sak är då klargjort ska du ha en grön Golf ska där sitta en RS-Front grinchy Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by Polizei En sak är då klargjort ska du ha en grön Golf ska där sitta en RS-Front grinchy Bilen er på vei til å få RS front... Gratis =) Russen rygget ned 90¨fangeren min ... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 ehh er ikke helt enig der ass. Det er mange grønne golfer som er kule med 90 fanger også... Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by thordarson ehh er ikke helt enig der ass. Det er mange grønne golfer som er kule med 90 fanger også... Litt sånn OFF Topic , men veldig viktig for meg... Hvilkne type AUDI dørhandtak passer på GOLF / JETTA dørene... PM meg eller spytt ut her... Takk! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Allt passer bare du har lyst Det som ikke passer lager du slik at det passer. Det meste går bare du har lyst:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by thordarson Allt passer bare du har lyst Det som ikke passer lager du slik at det passer. Det meste går bare du har lyst:) Var ikke akuratt DET svaret jeg leta etter... men det er visst et sett som smetter så godt som rett på... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Idag har jag fått på nya bakluckan (Som Pekka i finland byggde)och fått i öppningsmekanismen!! värt en bild tycker jag :D ett + är ju att den är grön!! Före Efter Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 hva betalte du for den bakluka? Lager han til "vanlige" folk og eller? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by Polizei Har varit mycket bilder på Vita Golfar här tycker jag ;) Dags för ett inlägg med bara Gröna saker nu då??? sinsykt fin golf, det er veldig sjeldent å se grønne golfer rundt omkring. lykke til videre med golfen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by thordarson hva betalte du for den bakluka? Lager han til "vanlige" folk og eller? Har betalat i lite mkIII Styling till hans broder :D Kan säga att det dyraste var transporten över östersjön gick på lite mer än 1000kr Nu har jag ialf en kanon fin lucka :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Lyst på kanonfin luke jeg å..:) Får vell prøve selv en gang til tenker jeg:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Hittade lite fler Gröna Golfar... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 En till Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg