wolfram Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen som har erfaring med dette? hvilke produkter fungrer best ? og hvilke firma ville dere fått det gjort hos ? (telemark/vestfold...?) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg hadde min Audi A4 på teflon behandling tidligere i uken, behandlingen tok 2 dager og produktet heter for royal shine. Nå ble dette gjort i molde, så jeg vet ikke hvem som forhandler dette i ditt område, men jeg vil absolutt anbefale deg å ta en teflon behandling på bilen din. Jeg er iallefall stor fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er teflonbehandling noe man kan gjøre selv? Koster jo masse tusen å få andre til å gjøre det Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er teflonbehandling noe man kan gjøre selv? Koster jo masse tusen å få andre til å gjøre det nei, det er desverre noe som er patentert og kan kun føres på av profesjonelle fag arbeidere. Ja teflon behandling koster mye penger (ca. 4000-5000 nok), men så har u myeigjen for det å da.. man har garanti på behandlingen på opptl 2 år (tror jeg det var) så det holder seg lenge. Bilen blir også sinnsykt blank, men det kommer også an på i hvilken tilstand bilens lakk er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Selve påføringen av teflon er lik vanlig voksing? Pratet en gang med en som sa han hadde utstyr for å gjøre slikt hjemme. Bilen hans hadde en helt sykt rå finish på lakken. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 skal ikkehelt si hvordan det blir påført jeg, det vet jeg igrunn ikke, men at det er mye arbeid: ja behandlingen tar vel ca 2 dager tror jeg.. mye grunnet at belegget skal herdes skikkelig og bilen blir helt sykt blank. Man skal heller ikke vaske bilen med kjemikalier på 1 uke siden voksen og teflon belegget skal herdes skikkelig. selve teflon belegget er vel umulig å få kjøpt som privat person såvidt jeg vet, leveres kun til bedrifter og personer som har kunnskapen til å foreta en slik behandling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Man får tak i det meste hvis man vil. Skal undersøke dette :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 skal ikkehelt si hvordan det blir påført jeg, det vet jeg igrunn ikke, men at det er mye arbeid: ja behandlingen tar vel ca 2 dager tror jeg.. mye grunnet at belegget skal herdes skikkelig og bilen blir helt sykt blank. Man skal heller ikke vaske bilen med kjemikalier på 1 uke siden voksen og teflon belegget skal herdes skikkelig. selve teflon belegget er vel umulig å få kjøpt som privat person såvidt jeg vet, leveres kun til bedrifter og personer som har kunnskapen til å foreta en slik behandling Å legge på teflonen tar ikke mer tid enn å maskinpolere. Krever heller ikke noen kjempeteknikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ok, takker for infoen og rettelsen :) men det skal iallefall helst stå i en dag og herde etter det er påført såvidt jeg vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg