Gå til innhold

styling tips til lav budsjett golf?

Ranger emnet

Wunder-Barn

Anbefalte innlegg

det er mange som nemner senke sett.. men ingen som nemner hva det koster å få bilen godkjent med de.. jeg liker de 4 lyktene i griller så de går ingen plass, og vw merke i midten er like fin som da den trilla ut fra fabrikken.. skikkeli "bling bling" ;)

så blir nok ikke emblem fri grill heller.. jeg har noen ekstra bak lykter liggende som jeg hadde tenkt å tone.. tonede side blink koster 40kr på bilxtra ;) så det blir ikke klare baklykt og blink..

jeg har også noe 24% sote film liggende, klar til en viss golf ;)

naboen min eiger superdekk.no, så lurte på å spørre han om et tilbud på felger..

onkel har en 1.8liter eller 1.6liter motor til golf1 stående som han har sagt at jeg skal få, og læreren min sier at dette skal passe.. er det en 1.8 så bytter jeg.. siden jeg hatt litt tenning problem med motoren som står i nå.. den motoren onkel har skal gå som et uver sier han :P

jeg tenkte å gjøre som vwgolfii å støype en front lippe og noe til bak enden siden der ikke er noe nå (stygt) :P

et effekt anlegg er også i mine tanker siden enderøret som står på bare er 2" eller noe.. :P

Mvh Tom

VW Golf 5 2.0TDI 2005mod.

Jeep Cherokee 4.0 1993mod.

Nissan 200SX 1.8T 1991mod.

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koster 550kr for å godkjenne et senkesett, slik at det blir skrevet ned i vognkortet. Har et 60mm senkesett til salgs, med dempere og greier. Ble godkjent på min,så da blir det det på din også.. Har 15" felger med dekk også. 4000kr for begge tingene..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 550kr for å godkjenne et senkesett, slik at det blir skrevet ned i vognkortet. Har et 60mm senkesett til salgs, med dempere og greier. Ble godkjent på min,så da blir det det på din også.. Har 15" felger med dekk også. 4000kr for begge tingene..

4000 for alt samlet mener du?

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mye senking (70-110 mm)

- 8x15/9x16" felger med riktig innpress (bygge mye ut)

- Og siden du skal sote lyktene dine, kunne du jo ha sotet alt som hetter lys på bilen, inkludert frontlyktene (noe jeg synes kan bli fint på riktig bil)

Det er også mye annet du kan gjøre, men det har jo de andre nevnt. Det jeg nevner burde ikke bli så altfor dyrt i teorien.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000kr for felga med dekk og senkesettet. Det er billig. Felga og dekka ga jeg 5500kr for i fjor og senkesettet kostet 4300kr i fjor sommer. Sparer altså ca 6000kr i forhold til nypris..

har du bilder og mer info om felgene.. antar dekkene er lavprofil..

Mvh Tom

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant styling til passaten min på et tysk passat forum. Fikk et slitt fk justerbart senkesett, framfanger, sideskjørt, m3 speil og panserforlenger for ca 4000 nok + frakt (men jeg henta delene på en ferie, så det ble gratis).

Hvis du ser på ebay og utenlandske forum er det godt mulig å gjøre et røverkjøp, men pass deg for å sende pengene før du har fått klarert om delene går ann å sendes. Hadde problemer med lengden på sideskjørtene. Kan også bli dyrt med fanger med stålfester, på grunn av vekt.

Felger går det også ann å gjøre røverkjøp på, hvis du ikke ser så strengt på dette med boltsirkel. Kjøpte 4 Kosei banefelger (ekstra lette) med 90% profil på framdekkene og 40% igjen bak for 2500 av en kamerat. Eneste ulempen var at den ene felgen var litt slitt, og at det var feil boltsirkel, men dette blir ordnet med et par feite spacer/omformere og noen blyvekter. Devil

'94 Passat

'95 ZXR 750RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 kr for godkjenning hos biltilsynet. ca 500 kr for forstillingskontroll (påkrevd) kjørte selv 2 år med 60 senk og org dempere, er ikke å anbefale, subber altfor mye. Trenger stivere dempere

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider