Gå til innhold

styling tips til lav budsjett golf?

Ranger emnet

Wunder-Barn

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lyst å ta vekk låsen til bak-luken og listen der, og sparkle gjenn "hullet" til skiltet og ha skiltet nede.. kjøpe en elektrisk bagasjeroms opner som på bildet under.. det koster 129,- for det på bildet..

40705.JPG

Mvh Tom

VW Golf 5 2.0TDI 2005mod.

Jeep Cherokee 4.0 1993mod.

Nissan 200SX 1.8T 1991mod.

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint med helsveist bakluke, hvis du først skal sveise den , så ville jeg bare fjernet lista, knappen og pusserhull hadde jeg vært deg, og spart igjen plass til skiltet. Gjerne lagd litt mindre skiltplass, så du kunne hatt mindre skilt også. Og farge er jo ikke så lett å foreslå, siden jeg ikke vet hva du liker. Men har selv skikkelig sansen for hvit perlemor. Og perlemorlakk blir kanskje litt i dyreste laget siden du skulle ha de billigst mulig, vil jeg tro.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok heller hatt original lakken da, selv om den ikke er strøken. Ser 100 ganger bedre ut enn med bengalakk. Også blir det straks litt mindre jobb hvis du bestemmer deg for å lakkere ordentlig en dag, siden det fort blir mye ekstra arbeid av å rulle bilen. Visstnok et helvete å få pusset ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en ruller den i benga lakk blir den matt da..

kan bli tøft med svart.. men jeg synst det er så utbrukt.. alle har svart golf liksom :P

men har tenkt på det selv også.. det er ikke mange svarte golfen i omradet.. ;)

Mvh Tom

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst å ta vekk låsen til bak-luken og listen der, og sparkle gjenn "hullet" til skiltet og ha skiltet nede.. kjøpe en elektrisk bagasjeroms opner som på bildet under.. det koster 129,- for det på bildet..

40705.JPG

Mvh Tom

Hvor fant du det settet der?

Fikk ikke med nøkkel til bakluken, så jeg må låse den fra innsiden for at folk ikke skal ha direkte tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du det settet der?

Fikk ikke med nøkkel til bakluken, så jeg må låse den fra innsiden for at folk ikke skal ha direkte tilgang.

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=656811916&n=1199147587&pn=1383809723

der har du den :)

Mvh Tom

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en ruller den i benga lakk blir den matt da..

kan bli tøft med svart.. men jeg synst det er så utbrukt.. alle har svart golf liksom :P

men har tenkt på det selv også.. det er ikke mange svarte golfen i omradet.. ;)

Mvh Tom

Mange som har svart Golf ja. Men ikke mange som har matt svart Golf! Og har jo sett mange blå Golf'er med dårlig lakk også, så det er jo ikke helt nytt det heller=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart kan bli meget tøft det.. kan lage en "sort enke" verson :P for jeg har tenkt å bruke mye rødt rundt anlegget.. rødt og svart kan bli utrolig bra :P mye er svart ifra før, og rødt passer godt til det ;)

Mvh Tom

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider