Glenn` Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Etter at jeg kjørte i stykker toppen plukket jeg ut pluggene på motoren..selve haka på pluggen var smelta så det ut som...regner med det kan komme av tenningsbank?uanctt hvilke plugger bruker dere på 230fk/ft?samme om de er trimmet eller ikke?min er litt småtrimmet...var ngk bp6he?tror det var noe sånt,husker ikke i farta.var varmeværdi 6 husker jeg. takker for svar.skal kjøpe nye imorgen så hadde vært kjekt å vite... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 NGK BPR6ES er det j kjører på, og som ble anbefalt til min motor, B230FT... men du har vel gjort litt mer med motoren din enn det j har tenker j... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 NGK BPR6ES er det j kjører på, og som ble anbefalt til min motor, B230FT... men du har vel gjort litt mer med motoren din enn det j har tenker j... hehe...ikke så mye.har bsr chip,3",531,justerbar btr,t16 turbo og...ja,tror det er alt.noen som vet hva jeg burde kjøre med?skal å handle snart Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hehe...ikke så mye.har bsr chip,3",531,justerbar btr,t16 turbo og...ja,tror det er alt.noen som vet hva jeg burde kjøre med?skal å handle snart ta en kjapp telefon til bcb i brumunddal`n, de kan sikkert gi deg et greit tips til nye og bra plugger mht hva du har gjort med motoren din... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 oki.får gjøre det :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg fikk problemer med to fk motorer etter satt på begge chippa,16t btr 3" osv,det viste seg at pluggene ikke klarte jobben... så da kjøpte jeg bosch super plus,og det har virka smertefritt.og det er en haka plugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 åssen nummer har di da? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 husker ikke,men dem hadde dem spesielt til volvo 940. kjøpte dem på den nye butikken : MECA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 husker ikke,men dem hadde dem spesielt til volvo 940.kjøpte dem på den nye butikken : MECA oki :) takker for svar.drar og handler ett eller annet nå jeg.. ;) hehe.skal se hva di sier på butikken Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kjører også bpr6es. Det fikk jeg anbefalt av lysaker bil men andre steder har jeg fått anbefalt med varmeverdi 7.. Hva som er riktig er ikke godt å vite. Har slitti litt med at den kutter litt på høyt turtall, og pluggen så litt lys ut. Jeg justerte bensin trykket til 3,2 og begynte fylle 98 og da går den veldig fint. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 sitat fra Göran Hajjenhem på Turbo Performance Club : "Sätt i enkelelektrods NGK BPR7ES. Inga multielektrodsstift i röda volvomotorer." jeg har holdt meg til BPR7ES en stund nå, og har ikke hatt noen problemer, for å si det slik. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg