Rauva323 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg har problemer med at min 323 LX 1,5 ikke liker motbakker! Med en gang jeg kjører inn i en litt lengre motbakke "dør" motoren i to sekunder, for så å tenne igjen i to sekunder med påfølgende pang i potta. Naturlig nok går det SEINT i oppoverbakkene på denne måten og nødblinken blir flittig brukt... Er det noen som har noe som helst idé om hva dette kan skyldes!! Har full tank hele tiden så det skal ikke være kondens i tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Dette er kun i motbakker? ikke på rett strekke ved belastning. (feks full gass i 3.gir @40kmt) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauva323 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det er for det meste i motbakker, men av og til kommer det på flata med belastning også ja... Ikke helt konsekvent akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bensinfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauva323 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bensinfilter Det er jo lett å teste, så jeg skal prøve det! Men hvis dette er tilfellet, hva skyldes "smellet" når motoren begynner å dra igjen? Mangel på bensin bør vell ikke gi denne effekten...eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 litt bensin renner ut i potta, den smellen du hører Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Skift plugger... får samme problem med gjevne mellomrom, motoren gir seg ved belastning.. Sotete plugger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg