Gå til innhold

Anlegg i RX7-Fd

Ranger emnet

Wankel-Power

Anbefalte innlegg

Hei :hello:

Har montert anlegg i min rx7 der plass ikke er prioritert .

Tok ut baksetene og satte 1 kasse i hver fordypning... funket bra og lyden ble fabelaktig yodude

Men ser stykt ut og dette blir bare midlertidig... Kassene er de minste en får kjøpt til 12" men allikavel får jeg ikke setene i råneposisjon som er svært viktig når en skal cruise rundt i gliset :lol

Så er det noen der ute som har bilder av anlegg som er bygget i baksete???

Trenger inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke min sak, men jeg må bare spørre; hva bruker du bagasjerommet til idag? Den balja av et bagasjerom med ferdig utstillingsvindu over burde da være et greit utgangspunkt for et cruiser-anlegg uten å behøve å angripe baksetene...

saken er jo med rx7 at du kun får godkjent den med kun 2 seter, ikke 4seter som den er levert med fra japan, så derfor kan du bygge å herje med hva du vil der for du har jo ikke lov til å ha noen der ;)

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er registrert som en tre seter... plassen er for liten i trunken, så bygger i baksete :) Har anlegg er igrunnen bare bilde fra andre som har bygget i baksete jeg har lyst på :) vet mange har bygget en bass i bagasjerommet med superliten kasse og jeg vet at ikke det spiller fullt så bra...sier seg nesten selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på meg oppgaven å bygge i en fd sommeren 04..

Bygde i reservehjulsbrønnen...

CIMG085111.jpg

Hvorfor ikke gjøre det slik?

Ble ikke så voldsomt mye høyere gulvet enn originalt, og da kan du sette griller på elementene så kan du fortsatt ta med deg bagasje av myk sort...

Da beholder du også baksetene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider