corolla87 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei hei. Lurer litt på om jeg skal selge bilen no. Skal kjøpe meg ny bil og trenger ikke to liksom. Men vet ikke helt ka pris jeg kan ta for den? Er det noen som har noen forslag?? Alt virker på den og den går som den skal. Har lettet svinghjulet og byttet clutch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hmmm. Jeg får ikke lagt inn bilder.. Noen som vet ka som kan være gale? Dette er det eneste som kommer opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 du må først laste opp bildet ditt, f.eks på http://www.photobucket.com så bruker du den linken som bildet ligger på der Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg