Gå til innhold

Tips og spørsmål... Cossi-vinge på e36 compact?

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Ikke kom med teite bemerkninger , vil ha et seriøst svar...

 

ville det sett bra ut, og er det i det hele tatt mulig å få det til å passe , (uten å bygge om halve vingen)....

 

det er ei venninne av meg som har sånn bil (e36 compact) og skal ha den styet... komplett styling .. og vil ha noe ikke alle andre har , og er litt spesielt , så da fikk jeg ideèn , og ho syns tanken var morsom , så jeg lurer bare på om det lar seg gjennomføre... :)

 

aae.sized.jpg

fs_rear_left.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ikke sett bra ut, og selv om dere kanskje ikke bryr dere om det, så ville dere fått stygge bemerkninger om bilen hele tida... Så jeg ville ikke gjort det...

 

Men alt er jo mulig.... Så å få på vingen ville sikkert gått, men ikke uten modd..

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge så mye tid og arbeid i noe som:

For det første _ikke_ kommer til å se bra ut.

For det andre, nesten garantert kunn kommer til å trekke negative kommentarer? damndamn

 

Rent teknisk tror jeg nok det er mulig å bygge om en RS-vinge til å passe Compacten, men vil nok tro dette er en god del jobb.

Tviler for at profilen på de to bilene er lik.

 

Hvofor ikke gå for noe litt mer smakfullt og diskré? ;)

 

e36comp1.jpg

 

bmwe36compactspoiler.jpg

 

5_36p.jpg

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår