Gå til innhold

Bilen stoppa

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

Back 2 topic.. tror det er bensin Pumpa.. prøvde å starte den når jeg ble taua, da starta den litt Og så kom den pluselig høyt oppi tur tall så stoppa den.... tror det er bensin pumpa noen som har formening om dette?

Viss bilen ikke vil gå når du girgass og har den i fri, er det ett av to: mangel på bensin eller tenning. Jeg ville sjekka alle ledninger til coil og stift. Er utrolig sjelden det mangler bensin når den bruker bensin som du sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo bare å ta å koble fra bensinslangen som går ut fra pumpa og inn på forgasseren og sette/legge slangen i en flaske elno så ser man om det kommer bensin og hvordan bensinen ser ut, om den er fylt med drit eller ser ren ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke b230a filter i motor-rommet?

eller er det knaskje uoriginalt? sånn transparent?

er nok ikke org.. men endel verksted/forhandlere bruker å ettermontere for å slippe styret i tanken osv.. man ser jo lettere om filteret er full av drit ol når man bare kan åpne panseret enn å ta ut filteret i tanken i hytt å gevær når når det er misstanke om at filteret er tett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. så jeg skal ta av slangen fra Pumpa som skal til forgasseren, det skal jeg no klare.. tusentakk vomaz. men om jeg skal begynne å styre i tanken, skal jeg bare skru ned tanken, men hvordan i helvette skal jeg komme meg inn i tanken da? bedre å skrifte tank? hehe endel efarne skruvere ler sikkert nå hehe, men kjekt med litt kunskap fra folk som kan det da værtfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sitter det et filter I tanken? skal jeg ta ut tanken? finner jeg et filter inni selve tanken? hehe jaja dette kan bli vanskelig for en amatør... knock

sitter et filter i tanken, ja;) :afro :afro

når dette fra bagasjerommet;) under det firkanta lokket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider