aneriks Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noen som har noen erfaringer med phoenix gold høytalere og forsterkere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 forsterkerne er meget gode! isåfall de fleste av den, men etter ZX og ZP serien er kommet en del som ikke r noe spesielt bra... -personlig mening og erfaring isåfall- eller av elementer har jeg ikke sett mye, vi husker jo bass propellen dems som ikke ble noe stor sukses. ellers har sett en del bilder med noe råe og digre subb elementer, men ingen annelse hvordan er lydmessig. :crazysant Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noen som har noen erfaringer med phoenix gold høytalere og forsterkere?? Er ikke noe å utsette på disse, men det er klart, de fleste produsenter har jo både dyre og billige serier, så du får jo se i sammenheng med pris. I Norge er PG kanskje litt dyrt, men det er fortsatt bra :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kjører 2x PG XMAX 10 tom i bilen min. Fingerer kjempebra:) Veldig fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aneriks Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg bestilte en pg zr front sett og en pg octane r forsterker, så jeg håpte jo at det var litt bra da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 PG "lånte" jo også noen elementer fra Morel da de lage sine top of the line høyttalere, så det finnes noen meet gode høyttalere også. PG forsterkere er best OLD SKool - MS, MPS, M, ZX, ZPA osv. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Forsterkerne er kanon...Anbefaler at du kjøper Octane-R 8:04 og 8.01. Høyttalerne er bra, men ikke det du bør satse fullt ut på hvis du skal ha god lyd i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hørte PG titanium Elite 12" en gang for lenge siden.. de var herlige :D Er som de fleste sier her at dagens PG forsterkere har fallt litt i kvalitet. Anbefaler å lete etter de eldre modellene :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har selv hadd PG ZPA 0.5 og var VELDIG fornøyd med den! Angrer som FY på at jeg solgte den..Men hadde ikke råd til å reparere den:( Har også hadd en 4 kanaler, som også imponerte meg! Så har jeg hadd en 12" (husker ikke type, vet den kosta rundt 1000,- hos Hi Fi Klubben)! Den var jeg også fornøyd med, iallefall til den prisen.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har selv hadd PG ZPA 0.5 og var VELDIG fornøyd med den! Angrer som FY på at jeg solgte den..Men hadde ikke råd til å reparere den:( Har også hadd en 4 kanaler, som også imponerte meg! Så har jeg hadd en 12" (husker ikke type, vet den kosta rundt 1000,- hos Hi Fi Klubben)! Den var jeg også fornøyd med, iallefall til den prisen.. Om den kostet rundt 1000kr så tenker jeg det kanskje var Sapphire serien? lyder det kjent kanskje? Hadde 2stk 12" fra Sapphire og div komponentsett, delefilterene til komp.settene var elendig, men lyden var bra. Og subbene var jeg meget overrasket over. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 QX subbene ble solgt for 1000 Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 QX subbene ble solgt for 1000 Stemmer..Det var QX serien! Ble iallefall meget imponert over hvordan de var iforhold til prisen..! Her er bilde av subben.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Noen som har noen erfaringer med Phoenix Gold ZPA 0.5? Jeg har en som er defekt, har planer om å få fikset den.. men er visst vanskelig å feilsøke uten koblingsskjema. Vil vite om alle erfaringer, om noen har koblingsskjema og hva dere tror om den + Cerwin Vega stroker 15 ( dual coiled ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe! Ser du bor i Trondheim! Vil tro det er min gammle ZPA 0.5 og min gammle Stroker 15" du har:D Hehe..du kjøpte det av Bjørn Robert (bj), sant? Den ZPA'n der, ble kortslutta..Da jeg hadde det i Golfen min, spillte jeg så sinnsykt høyt at de 2 skruene til terminalene skurdde seg ut selv og falt ned i forsterkeren, så den gikk i Protect! Leverte den til en kamerat, og han fant ut at utgangstransistorene var ødelagt, og han prøvde å skaffe nye men fikk aldri tak i noen:( Så jeg bytta ZPA'n og Strokern bort i 2x15" JL Audio 15w6 og min gammle OPTI 1400D forsterker! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe! Ser du bor i Trondheim! Vil tro det er min gammle ZPA 0.5 og min gammle Stroker 15" du har:D Hehe..du kjøpte det av Bjørn Robert (bj), sant? Den ZPA'n der, ble kortslutta..Da jeg hadde det i Golfen min, spillte jeg så sinnsykt høyt at de 2 skruene til terminalene skurdde seg ut selv og falt ned i forsterkeren, så den gikk i Protect! Leverte den til en kamerat, og han fant ut at utgangstransistorene var ødelagt, og han prøvde å skaffe nye men fikk aldri tak i noen:( Så jeg bytta ZPA'n og Strokern bort i 2x15" JL Audio 15w6 og min gammle OPTI 1400D forsterker! Stemmer nok veldig godt det, kjøpte dem av bj. Har en kompis nå som prøver å finne ut hvor feilen ligger, Aner ikke om han har sjekket utgangstransistorene enda, men jeg sa det til han igår. Men du mener at det trøkker godt? :D Jeg SKAL få fiksa den. Hvor han kompisen din prøvde å få tak i nye transistorer da? Tror du ikke bilradiospesialisten klarer å anskaffe? Hvordan hadde du det med strøm og slikt? Tror du det holder med en 30-40mm2-kabel + 1.0-farad kondis? Batteriet jeg har nå må utbyttes, og lurer på om kanskje dynamo må og. Dynamo er på 65A, og batteri har sikkert stått på siden bila var ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg