Gå til innhold

Anlegg i ETT merke

Ranger emnet

505v6

Anbefalte innlegg

kan kanskje virke litt høl i huet for noen men jeg syns det det ville vært tøft å hatt hele anlegget i ett merke. Nå er jeg engang RF fan og vil kjøre fullt ut med RF. MEN har allerede halve anlegget i andre merker...vet at det sikkert vil låte bra nok...men...hva skal jeg gjøre??? :eek:

Hva hadde dere gjort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan kanskje virke litt høl i huet for noen men jeg syns det det ville vært tøft å hatt hele anlegget i ett merke. Nå er jeg engang RF fan og vil kjøre fullt ut med RF. MEN har allerede halve anlegget i andre merker...vet at det sikkert vil låte bra nok...men...hva skal jeg gjøre??? :eek:

Hva hadde dere gjort???

Du har vel ikke så mange valg enn å selge det som ikke er RF hvis du vil kjøre RF fullt ut..

Dog bør du være forsiktig med spillervalg, og gå for de høyeste modellene om du først skal ha en RF spiller.. De billigste er mildt sagt helt ubrukelige i det lange løp..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke så mange valg enn å selge det som ikke er RF hvis du vil kjøre RF fullt ut..

Dog bør du være forsiktig med spillervalg, og gå for de høyeste modellene om du først skal ha en RF spiller.. De billigste er mildt sagt helt ubrukelige i det lange løp..

Jojo...skjønner jo det. Ville bare høre om det ikke virket helt merkelig.

Når det gjelder spillere har jeg hørt veldig lite i grunn. Er det ingen som bruker disse eller??? Skal vel gå for den 9420R saken(toppmodellen) uten effektforsterker.

Den spiller vel MP3??? Noen som har denne og kan si noe om lyden??

OG...når det gjelder frontsettene har jeg hørt mye stygt prat...hmm!?! damndamn klager på at diskanten skriker å slikt...kan vel ha med monteringen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg zetec. Har hatt en RFspiller. En Rfx9030R, aldri mere. dette var da en billig modell (2500 kr) og den hadde en heftig feil prosent(over 90%). pga at RF satte bort produksjonen. og de som lagde spilleren bytta ut komponenter med noe billig ræl. Før de gjorde det så var talla "litt" penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg zetec. Har hatt en RFspiller. En Rfx9030R, aldri mere. dette var da en billig modell (2500 kr) og den hadde en heftig feil prosent(over 90%). pga at RF satte bort produksjonen. og de som lagde spilleren bytta ut komponenter med noe billig ræl. Før de gjorde det så var talla litt penere.....

Du var en av de uheldige som kjøpte denne ja...hørte at 8 av 10 leverte inn disse fulle av feil. Rart RF fikk "fint" rykte for spillerne sine. :fuckme2: Snakka med en forhandler om disse i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags driv værk de bruker vet jeg ikke. men at det var en ræl spiller det er sikkert. de som bor i bergen må slite med de spillera (les brostein)......

De Dyrere modellene vet jeg ikke noe om. Anna et de har 8v rca ut.

Type RF ja. Finnes ikkke på RF produktsida lengere. men det kan jo være det er noe i omløp enda. når jeg kjøpte Front sett i desember så var det tomt i norge og tyskland så.. Det ble Polk i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hørtes ikke gøy ut det med spillerne...og det med "Hyundaidrivverk" var heller ikke særlig betryggende. Vel...får da gjøre et forsøk. Har så å si en ekspert på rockford for hånden så...

Jalla: Har du hørt noe av RF? Punch, Power eller type RF??? Eller FNQ serien... Bare litt nysgjerrig her!!! :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hørtes ikke gøy ut det med spillerne...og det med "Hyundaidrivverk" var heller ikke særlig betryggende. Vel...får da gjøre et forsøk. Har så å si en ekspert på rockford for hånden så...

Jalla: Har du hørt noe av RF? Punch, Power eller type RF??? Eller FNQ serien... Bare litt nysgjerrig her!!! :popcorn

Du kan jo spørre meg eller Kenneth B ang. RF ustyr.. vi har testet det aller meste som har vært de siste årene da begge har konkurrert med RF utstyr.. Det er ikke hva det engang var.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre meg eller Kenneth B ang. RF ustyr.. vi har testet det aller meste som har vært de siste årene da begge har konkurrert med RF utstyr.. Det er ikke hva det engang var.

Okai...da vender jeg meg herved over til deg...hehe...

men kan jeg ikke da prøve å få tak i noe av de bra produktene som f.eks. dere konkurrerte med da??? Eller er dette for gammelt og utdatert??? Hva med FNQ serien??? Er de likeledes som det som selges nå? Har da hørt skryt om de...

Ser at de klassiske punch forsterkerene er i omløp fortsatt også... :usa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har RF power T10001Bd og T112D4, er veldig fornøyd... Vurderte selv å ha fullt RF anlegg men hadde da planlagt en pioneer spiller.

Har 1501bd forsterker alt...ikke testet...de subbene der virker interessante!!! en 12" eller en 15" kanskje. T2 blir vel litt dyrt...

Nå har jeg to 10" dynabel i kasse som samlet veier over 50 Kg. Litt unødvendig tungt kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider