Gå til innhold

Anlegg i ETT merke

Ranger emnet

505v6

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 1501bd forsterker alt...ikke testet...de subbene der virker interessante!!! en 12" eller en 15" kanskje. T2 blir vel litt dyrt...

Nå har jeg to 10" dynabel i kasse som samlet veier over 50 Kg. Litt unødvendig tungt kanskje....

Kan få en T212d4 av meg billig. Har brukt den bare noen få timer.

Står nå nede i kjellern min :) Kan få med kassa jeg brukte også om du har brukt for den. Send meg en PM du du er interessert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke penger til sånt akkurat nå gitt!! :(

Okay :) Får spare litt da veit du :) hehe...

Men PM meg en dag om du blir interessert.

Jeg stresser ikke akkurat for å selge den så...

Selger den ca halv pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tåler visst noe hinsides med effekt!!! MYYYE mer enn det som står! Noen har prøvd å putte den rett i stikkontakta og den overlever(ca 6.6kW i 8ohm). Holdt faktisk i 30sek hørte jeg...er en liten stund det. Den levde etterpå.

Hmmmm....MÅ ha en sånn altså!!!! *GLISE!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1501bd forsterker alt...ikke testet...de subbene der virker interessante!!! en 12" eller en 15" kanskje. T2 blir vel litt dyrt...

Nå har jeg to 10" dynabel i kasse som samlet veier over 50 Kg. Litt unødvendig tungt kanskje....

Min kasse veier 37 Kg med element...

T1 kan brukes i poret og lukket kasse, T2 må stå i portet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke være redd for å velge nytt i RF, det at noen legger standarden 15,6 hakk over alle andre her bør ikke ha noen betydning i særlig grad for deg..

De fleste blir mer enn godt nok fornøyd med det de kjøper..

Men som det ble nevnt her, gå kun for toppmodeller når det gjelder RF, hyundai fikk ett lite spill med mekanikken her og det meste gikk til helvete, så der var det stor feilprosent ute å gikk ja..

Har ikke hatt så mye kødd med 9420? som ikke har innebygget forsterker, vet ikke hvorfor akkurat denne kom ut med grei kvalitet.

Men det å bygge alt i ett merke byr jo ikke på noen problemer det, har selv bygget komplett anlegg i Infinity (bortsett fra spilleren da, hehe)

Og skal nå bygge alt i Pioneer..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det blir litt mye go with the flow når det gjelder meninger her på forumet...men man blir jo litt påvirket av det....

Vel...har hørt mye bra om FNQ frontsettene så vil prøve å få tak i et sånt...og så ser de bedre ut enn de nye.

Takker for svar og innspill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider