Darkstar Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Har lyst å bytte til åpent filter på min Passat 1,8T! Noen som har erfaring med dette? Funker dette greit? Hvilket filter bør eg velge? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Passat_RS Har lyst å bytte til åpent filter på min Passat 1,8T! Noen som har erfaring med dette? Funker dette greit? Hvilket filter bør eg velge? Har Ramair filter(kaldluft only. :) ) Kjøpte det på Be-4-You. Veldig fornøyd. Ring Stian der og snakk med han. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by borabora Har Ramair filter(kaldluft only. :) ) Kjøpte det på Be-4-You. Veldig fornøyd. Ring Stian der og snakk med han. Ok, takker for svar.... Er det komplett innsats kit???? Finnes det bilder av det på nettet? Fikk en innsats til BSR filter av en kammerat, men mangler filter........... Noen som vet om denne typen innsats er bra? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by Passat_RS Ok, takker for svar.... Er det komplett innsats kit???? Finnes det bilder av det på nettet? Fikk en innsats til BSR filter av en kammerat, men mangler filter........... Noen som vet om denne typen innsats er bra? Yepp, alt du trenger er der. http://www.ramair-filters.com/frames.html og maxflow filter. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 hva er tlf nr dit dA? fant bare faxen på siden dems.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by [kj] hva er tlf nr dit dA? fant bare faxen på siden dems.. Det er 22970305 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Holder du til i Bergen er vel Børge Olsen Racing et litt enklere alternativ for deg. Bruk http://www.google.com så finner du sikkert nettsiden hans :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Har ofte lurt litt på dette med ramair. Kommer ikke fuktighet også rett inn i innsuget hvis du kjører fort i drittvær? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by Hot Rod Har ofte lurt litt på dette med ramair. Kommer ikke fuktighet også rett inn i innsuget hvis du kjører fort i drittvær? Tja, bruker orginal innsuget på min så blir vel ikke noe forskjell i forhold til orginalt..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Space Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 De ser ikke så verst ut disse filtrene heller. Marcus Grønholm bruker forøvrig også Green i WRC-Peugeoten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Hva er egentlig greia med det 'twister' greiene? Er det bare dill for å få 'turbo-lyd'? Det ser ut som det detter lufttilførselen litt, da.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Deep Space De ser ikke så verst ut disse filtrene heller. Marcus Grønholm bruker forøvrig også Green i WRC-Peugeoten. Hvem selger disse i Norge da??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 mekkonomen og Torshov hvet jeg sikkert, og muligens CD/Cardic Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Hvor selges det Raid HP i Norge? Noen som vet noen sider hvor jeg kan lese om King Dragon filtrene? Siden deres er jo nede. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg