Gå til innhold

Granada 3.0 sedan

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orb.Net

Det er noe med biler som man så som liten

Det er jeg helt enig i! Husker pappa kjøpte og solgte slike gammle Granadar før. Ser jeg en 72-76 mod. nå får jeg nesten en tåre i øyekroken! Husker spesielt en gull metallic 2,6 Granada med vinyltak og orginale tåkelys... Var bare 5 år når han hadde den, men den sitter i minnet mitt!!

Uff.. Nå begyner jeg nesten å bli litt sentimental! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!!! Det er jo nesten blitt sjeldent å se de gamle Granadaene på veien nå, så det er digg at noen tar vare på dem.

En 1975 Granada var min første bil, den kjøpte jeg for 3000 kr, også klona jeg den med en 83 Jubileum etter et par år. På den tida var den ingen andre som jeg visste om som hadde flytta komplett interiør, samt ledningsnett, motor og automat fra en nyere Granada inn i en gammel en. Nå er det sikkert helt vanlig for alt jeg vet. Men det var kult da! :)

Her er noen bilder av den forresten:

1975 Granada

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Kult!!! Det er jo nesten blitt sjeldent å se de gamle Granadaene på veien nå, så det er digg at noen tar vare på dem.

En 1975 Granada var min første bil, den kjøpte jeg for 3000 kr, også klona jeg den med en 83 Jubileum etter et par år. På den tida var den ingen andre som jeg visste om som hadde flytta komplett interiør, samt ledningsnett, motor og automat fra en nyere Granada inn i en gammel en. Nå er det sikkert helt vanlig for alt jeg vet. Men det var kult da! :)

Her er noen bilder av den forresten:

1975 Granada

Ken

Jeg har sett en del rart av Granadaer, men det med nytt interiør i den bilen har jeg ikke sett før! Bra gjort!

Men må nesten si at det er litt trist å fjerne det fine interiøret som er orginalt i dem! Men det var morro å se!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

det er lett å bytte interiøret på disse bilene har gjort det selv men jeg beholdt det orginale dashbordet da syntes det fra 74-77 er det peneste jeg da :)

jon

pen bil, hva har du tenkt til å gjøre for rustbeskytte den? må vel vakumpakkes nesten. vet ikke hva det er med de Granadaene, men ingen kan komme å påstå at de ikke ruster fortere enn andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider