PanDa Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei Jeg har et sett hvite turbofelger liggende som jeg tenkte å presse på bilen til sommer'n. Men så ser jeg at jeg mangler alle de små emblemene som skal være midt på felgene. Noen som har slike liggende og vil selge, evt. vet hvor jeg kan få kjøpt slike ? kiddie Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Dekk/felg forhandlere har vel slikt.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Thjoms skrev: Dekk/felg forhandlere har vel slikt.. verdens tetteste svar ass!! knock :hello: Snakk med din lokale dekk-forhandler, snakk med din lokale Volvo forhandler eller snakk med din lokale brukt-bil forhandler/ skraphandler. dette regner jeg med du har gjort. Lag en "kjøp" tråd på forumet og spør om noen har. Ring litt diversje volvo/skraphandlere en eller annen har disse emblemene! :) ha en flott dag! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 PanDa skrev: Hei Jeg har et sett hvite turbofelger liggende som jeg tenkte å presse på bilen til sommer'n. Men så ser jeg at jeg mangler alle de små emblemene som skal være midt på felgene. Noen som har slike liggende og vil selge, evt. vet hvor jeg kan få kjøpt slike ? kiddie Mener bestemt at Volvo skaffer disse ennå. Både Virgofelgene og senterkoppene. Art. nr. på senterkoppene er 1272 604-8. Bare å ringe å spørre, er ikke sikkert de er så dyre... Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg