arnedaniell Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hei. Har en volvo 460 fra -92. Skiftet clutch for ca. 1 1/2 år siden p.g.a. sluring. Det viste seg at jeg hadde en oljelekasje på zimmeringen i koplingen mellom motor'n og clutch'n, som gjorde at det lak olje på clutchdisken. Både clutch og zimmering ble byttet. Nå begynner lignende tendenser og vise seg. Hvis problemet med oljelekasje har oppstått igjen, er det en reklamasjonsak eller er edt en svakhet på 400-serien (som jeg har hørt rykter om)? Hilsen arnedaniell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 er en reklamasjons sak ja Har ikke opplevd det på min 440 som nå snart nærmer seg 400 000 kjørte km. Har ikke hørt at simmringen skal være spesielt dårlig. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg