DFR Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 satt på ett 40mm senkesett lersjøfors på min 740 helga som va... vart så høyt att det gjore vondt! vurderer vinkelsliper etter godkjenning:P eller sette på gamlefjørene(3 ringer) :P må ha helicopter sertivikatet nor en har så høy bil:Phehe so å bortkasta å kjøpe senkesett til 740... blir ikkje lavare, men vil fjørene sige etter ett par mnd? etter min erfaring siger ikke lesjöfors noe særlig i det hele tatt. de er meget stive og holder seg bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 satt på ett 40mm senkesett lersjøfors på min 740 helga som va... vart så høyt att det gjore vondt! vurderer vinkelsliper etter godkjenning:P eller sette på gamlefjørene(3 ringer) :P må ha helicopter sertivikatet nor en har så høy bil:Phehe so å bortkasta å kjøpe senkesett til 740... blir ikkje lavare, men vil fjørene sige etter ett par mnd? de siger littegrann, har sett det på min hvertfall.. men om du kjører litt aktivt, finner du ut at det er greit med fjører som er noe stivere enn orginalene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg