Gå til innhold

Mondeo @ Gatebil 2006

Zetec

Anbefalte innlegg

Hvor mange her skal på gatebil i år? Kunne jo vært moro å møte likesinnede, om ikke alle nødvendigvis har med kjerra si så kan vi jo kanskje møtes..

Er jo tvilsomt at jeg får med meg min mondeo lissom, med mindre jeg kan skaffe sjåfør til den, hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her skal på gatebil i år? Kunne jo vært moro å møte likesinnede, om ikke alle nødvendigvis har med kjerra si så kan vi jo kanskje møtes..

Er jo tvilsomt at jeg får med meg min mondeo lissom, med mindre jeg kan skaffe sjåfør til den, hehe...

Kan kjøre den jeg :P

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, tror ikke jeg kommer med bilen, opplever at det er vanskelig å få inn biler som ikke har extreme styling og lakk. Kommer jeg så blir det nok for å sitte på med Veronica noen runder i hennes Cossie :)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, tror ikke jeg kommer med bilen, opplever at det er vanskelig å få inn biler som ikke har extreme styling og lakk. Kommer jeg så blir det nok for å sitte på med Veronica noen runder i hennes Cossie :)

Bare si du skal delta i en bilstereokonk det vettu..

Jeg kjørte rett inn på området med min helt orginale Opel Astra stasjonsvogn 1995 modell.. Jeg skulle jo delta på dB-drag så jeg fikk kjøre rett inn, selv om de så litt stygt på meg, hehe....

Og club honda har jo evig mange biler inne, til tross for at sikkert halvparten kanskje er påkostet 10-15 000 fra bilens orginale stand. Så man burde slippe inn med en combat hvertfall uten de større problemene. Var jo også masse ledige plasser i noen av svingene i fjor..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nok tenkt meg oppover til rudskogen men tar nok ikke med kjerra siden jeg ikke er 18 år før i august, og jeg er så glad i mondeoen min at den får ikke noen andre kjøre, hehe

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
skal ikke fixe en Mondeo stand på rudskogen da? få alle side om side, og alle så kan vi søke om innkjørings pass.. hater det "gestapo" greiene på gatebil.. men jeg skjønner dem godt da..

Hvis vi klarer å organisere dette så stiller jeg med bil med nylakkert styling, nytt dekor og lånte cossie felger (håper jeg). Ellers gidder jeg ikke prøve å få bilen inn engang (som nevnt ovenfor).

Enig med deg at vaktene på gatebil er helt gestapo ja :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Oki, ja da bor du jo ikke så langt unna, hehe....

Har ikke sett bilen din dog, men det kan vel være pga du ikke har lappen..

jepp det er meget sannsynlig siden bilen min står i flekkefjord foreløpig, men skal ta den med til grimstad 1 mai, og satser også på å ta den med opp til rudskogen, har en kamerat jeg stoler 100% på så han skal få lov å kjøre den.

bestilte ny spiller i dag også hehe (pioneer deh-p70bt ). men jeg har ikke noen subber som er noe å skryte av. så det kommer etterhvert. har planer om å delta i dbdrag. tror jeg skal låne 2x pioneer 12" 2000watterne og RF X7 forsterkeren av han som skal kjøre bilen for meg, vet ikke om du har sett han, men han kjører rundt i en skamstylet opel corsa C

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider