projektRUST Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Jeg bare spør.. er det noen her på dette ringe forum som har kunnskap om K-JETRONIC? I så fall.. vis dere! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by projektRUST Jeg bare spør.. er det noen her på dette ringe forum som har kunnskap om K-JETRONIC? I så fall.. vis dere! tja... har dette på saabèn da... veit ikke om det er likt jeg.. men uansett hva er det du lurer på? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Har hærja en del med det på min første Golf 1 GTI Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com tja... har dette på saabèn da... veit ikke om det er likt jeg.. men uansett hva er det du lurer på? jeg bare lurer på hvor alle k-jetronic folka holder seg jeg.. sånn at jeg vet hvem jeg skal spørre når jeg lurer på noe..! for eksempel.. hvor stor er forskjellen på en fordeler fra saab og den som står på min gti.. og hvem har en regulator fra en gammal audi liggende, en som kan vakuumstyres.. og har noen prøvd seg på en slik en? slike ting.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Du kan prøve ut på min bil om du vil Pål.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg