Gå til innhold

Hva er riktig pris for min 96 Vectra TD?

Ranger emnet

UrGe-BoY

Anbefalte innlegg

Hvor mye kan jeg forvente å få for min Opel Vectra 1,7 TD ?

-Årsmodell : 1996

-Kilometerstand : 229000 km

-17" alu sommerfelger med gode dekk (nye felger og dekk juli 2005)

-15" alu vinterfelger med gode piggdekk (nye felger og dekk oktober 2005)

Utstyr ellers : Cd-spiller med rattfjernkontroll, soltak, el.vinduer foran, motorvarmer.

2 tidligere eiere før meg. Eldre karer som jeg vet har passet bra på bilen. Bilen er i bra stand.

Veldig lite rust. Bare litt overflaterust bak på kanaler.

Hva er normal pris på denne? Er bare ute etter en prisantydning.

Bilder..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kikket endel på slike biler, og 70 - 80 000 hørtes veldig drøyt ut synes jeg. Ville heller tippet et sted opp til 50 000,-, ikke noe mer i hvertfall. I følge kalkulatoren til Din Side er ikke bilen verdt noe mer enn rundt 35 000,- pga av km standen. Biler med 100 - 150 000 km på telleren ligger jo ute til salgs for 50 - 60 000,- rett som det er.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være vanskelig å selge bil som er gått over 200K

Vil vel si at om du trenger pengene(for lån eller noe), bør du legge deg høyt og håpe en kjøper biter på.

Hvis du vil selge fort er en lav pris bedre da flere vil komme å se på den.

Min erfaring er at det er lurt å få folk å komme å se på bilen. Da har du mye større sjanse å overbevise dem om hvor bra bilen er(ved å overøse dem om hva du har gjort med bilen).

Har fått mer penger enn jeg tenkte i utgangspunktet noen ganger. Du ser lett hvis noen vil ha bilen. Da er det bare å komme med at stereo, cd-veksler, alufelger kommer ekstra på prisen. Det har funket hver gang for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider