gnmfr Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Noen som har erfaring med denne basseren(bortsett fra cobra her på forumet hehe) Om det er klar lyd, spiller høyt, trykker bra osv:D Kassevolum(lukked og bassrefleks) og eventuelt åssen forsterker folk bruker her.. Mvh Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 En kammerat av meg hadde 2 stk sånn baki en peugeot 306. Trøkka så sykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Noen som har erfaring med denne basseren(bortsett fra cobra her på forumet hehe)Om det er klar lyd, spiller høyt, trykker bra osv:D Kassevolum(lukked og bassrefleks) og eventuelt åssen forsterker folk bruker her.. Mvh Kristoffer Kasseforslag finner du her. Har selv brukt forslaget til bassreflekskasse, og ble meget fornøyd. Har kun testet en 12 toms wild beast i bilen min i en uke, og jeg ble meget fornøyd. Hadde 4 ohms versjonen, og brukte en CADENCE Z9000 forsterker til å drive den, og det ble trykk nok. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg