Gå til innhold

plassering av forsterker

Ranger emnet

buljong

Anbefalte innlegg

Mitt råd er å ikke gjemme den alt for godt, ettersom min forsterker tok fyr her om dagen :eek: Grunnen til at det gikk så godt var at jeg ikke hadde hatt gidda å gjemme den mellom seteryggen å sub kassen (som egentlig var planen).. Så det var bare å t tak å rive ut hele dritten Devil

93`Golf3 "Sad Look"

89`Audi Coupe. Felles prosjekt.

86`Golf2 1600Bullit. X

79`T2. Camping powah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har basskasse og da har jeg festa begge forsterkerne mine bak på denne, veldig greit. Men for deg som tydeligvis ikke har det så kan du jo bare lage til en sponplate der du fester den også fester den i bagasjerommet eller noe. Når jeg ikke hadde basskasse så hadde jeg en sånn gummimatte i bagasjerommet også lå forsterkeren bare løst der, ikke noe proff løsning akuratt men.. hehe

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt, når den er gjemt bort er det noe dritt med tanke på brann. Det er sikkert mulig å legge den under baksetene, men da vil den trolig bli J**lig varm, sammtidig som den er utsatt når det sitter folk å humper baki der.

Under hattehylla, eller inntill baksetet er nok det beste. Bruk evt Torx skruer til å feste den, ikke så lett å få den med seg da, men det finner dem jo ut etter innbrudd da, så de skadene ville du jo evt. fått uansett...

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har mine festet i seteryggen.. den til høgtallerene er på den enkle sete ryggen og den til subbane på den 2 seter ryggen.. bare husk å ha litt mellomrom mellom subben og sete ryggen, så dei får puste litt..

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg går for enda, men det skal i allefall være gjemt!!!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104814

Bare spander på den en vifte eller to så den slipper å bli overhetet...

Og gi den litt luft rundt seg, ikke helt tettpakka...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider