Zwixern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Handla meg Ny bil :D Audi Coupe Quattro 2,3 20v http://home.no.net/zwixern/mappa%20mi/Audi/ Hvis noen har rs2 speil til salgs så er jeg veldig intressert! Trenger også: s2 ratt deksel under motoren seter i sort skinn klimakontrollen hatthylle i beige dører med elheis og beige trekk carbon detaljer hvite blinklys med oransje pærer Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 pen bil, gratulerer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 pen bil, gratulerer ;) henger meg på det lasset der.meget pen bil Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 takk takk :) Har montert et midlertidig anlegg idag. Har fått tak i rs2 fanger, så blir skiltet på fangern og reflexplate :) Må prøve å få tak i no speil som er litt kule, og få på panser og lykter. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 takk takk :) Har montert et midlertidig anlegg idag. Har fått tak i rs2 fanger, så blir skiltet på fangern og reflexplate :) Må prøve å få tak i no speil som er litt kule, og få på panser og lykter. Skal det bli masse plastikk ? =( Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 oooh, der har vi drømmebilen ja:D quattro å greier! gratulerer med en fiin bil:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 takk takk :) Blir veldig glad om dere sier ifra hvis dere vet av noen deler jeg ønsker. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 takk takk :) Blir veldig glad om dere sier ifra hvis dere vet av noen deler jeg ønsker. div fanger : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43589 s2 skinninterør: 1http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39069 delebil selges: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=31514 s2:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39933 kanskje dette er av interesse? Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 har prøvd på det der. enten så er ting solgt. eller så svarer dem ikke. Regner med jeg finner hatthylle og sånn på huggern er vel mest rs2 speil og skinn intreør som jeg sliter mest med Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Fin bil.. Klin maken til min utseendemessig..:D Hva med noen interiørbilder? :p Lurer forresten på om denne ble hentet i Oslo av tidligere eier? Så en på en bil som lignet svært mye på denne på finn.no i sommer da jeg lette etter bil selv, men fikk aldri tak i eier. Så ut som ett bra eksemplar.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 husker ikke hvor den ble hentet. tror det var i oslo området ja. Var visst i rimelig dårlig stand. Han jeg kjøpte den av i nærheten her kosta på den 20k. Han i oslo kosta på den sikkert over 100k :P Har du s2 du? vil ha meg sånne felger som du har på sommer. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Skal det bli masse plastikk ? =( sorry, la ikke merke til inlegget ditt. Blir ikke no mere plastikk. bare bytta ut :) Skal ha skiltet ned på fangern, og sette på en reflexplate slik rs2 har :) Så skal jeg bytte panser til nyere, og sette på en kjekk grill :) ellers blir resten å reparer småting, anlegg, og intreør :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 husker ikke hvor den ble hentet. tror det var i oslo området ja. Var visst i rimelig dårlig stand. Han jeg kjøpte den av i nærheten her kosta på den 20k. Han i oslo kosta på den sikkert over 100k :P Har du s2 du? vil ha meg sånne felger som du har på sommer. Niks, bare en 10v :hello: Hørtes litt ut som den jeg hørte på ja, han påstod han hadde kvittering på service fra møller på 47k! :w00t Går det an å koste så mye på en så gammel bil da? Måtte være veldig mye gærrnt med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_quattro20V Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Niks, bare en 10v :hello: Hørtes litt ut som den jeg hørte på ja, han påstod han hadde kvittering på service fra møller på 47k! :w00t Går det an å koste så mye på en så gammel bil da? Måtte være veldig mye gærrnt med den? STEMMER DETTE.. 48.500 MED KVITT!! Gamlebilen min dette:) :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 åssen syns du lyden er fra 5`eren da? broren min har en 80 cab, jeg syns det er helt rå lyd i den 5´eren Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg