Zwixern Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 aahh. du skulle bare hørt ;) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Det er ikke mye som slår en skikkelig 5'er lyd.. ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Som denne og denne? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Som denne og denne? har du noen andre sånne lyd filer eller? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Kjekk kjelke. Har du noen planer? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 har du noen andre sånne lyd filer eller? Fant disse på http://www.nordicaudi.com/media/ljud/ljud_index.htm Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 fikk ikke høre noen av de lydene jeg. men skal legge ut av min etter hvert. Har masse planer. har kjøpt meg skinnratt, rs2 fanger og kamei grill, blir rs4 felger, b4 panser og lykter, kanskje nye speil, skinn intreør, infinity stereo, med motorisert skjerm kanskje navigasjon. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 fikk ikke høre noen av de lydene jeg. men skal legge ut av min etter hvert. Har masse planer. har kjøpt meg skinnratt, rs2 fanger og kamei grill, blir rs4 felger, b4 panser og lykter, kanskje nye speil, skinn intreør, infinity stereo, med motorisert skjerm kanskje navigasjon. de virker ikke hos meg heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 dårlige saker :P Ingen som vil kjøpe felger da? :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Skinnratt er det orginalt i disse.. :hello: Bussratt riktignok, men fortsatt i skinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Skinnratt er det orginalt i disse.. :hello: Bussratt riktignok, men fortsatt i skinn. Hehe, kjøpte 3 eikers fra s bil står vel slike i cab også hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 tror jeg har noe lyd greier av min også..litt dårlig kvalitet men Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 få ut noen intriør bilder a, bare for å se :D Grattis med ny bil, den var flott :D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 få ut noen intriør bilder a, bare for å se :DGrattis med ny bil, den var flott :D Hehe, kan sikkert ta noen, er ikke så mye å skryte av enda. Kjedelig grått intreør. :P Har funnet meg sort skinnseter og allerde handla meg nytt ratt som er her i morgen. Shortshift er på tur fra sverige. Og jeg venter på penger fra ting jeg har solgt til Azev A felger, eller RS4 felger :) Noen som har noe meninger om hvilke felger jeg burde velge? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eLNON Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 tøff bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg