Gå til innhold

toreb: min bmw e30 turbo

Ranger emnet

toreb

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er litt specs om motor..m5 b25 94 mod.blokk:pianotråd,je stempler,h-råder.alt avballangsert hos o.s.s.topp er forløpig ganske orginal bare overhalt.blybronse lager og arp studs hele veien.

bruker haltech e6x med 3 dobble coiler.med tennings forsterker.

dyser av type siemens 580ccm

turbo holset hx 50

wategate hks 50mm

2 stk rlf dump

spearco intercooler

sachs motorsport cluchplate. lettet svinghjul

4 puck sinter

gearkasse fra 525 tds

drivlinje fra e36 og e30 m3

polyeruthan foringer i bakstilling og superflex fremme.

balljoint styrestag

felger type oz f1 bak:10 " 18"med 265/30/18" fremme 8.5"med 215/30/18

innvendig fia bur, sparco stoler,snap off ratt(kommer ikke inn eller ut uten hehe)

baksete fjernet..sitteplasser i alt 2 :)

justerbart koni understell

sikkert glemt en del men men

bmw325tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ALDRI tenke på hva et bil prosjekt kommer til å koste, for da ville ingen bygget råe biler... Alle veit att man ikke får igjen pengene man legger i et rått bilbygg, derfor det står sånn respekt av de som bygger tøff bil. De bygger fordi de har lyst og vil ha noe som går fort som ikke ser serieprodusert... Noe eget...;)

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøft prosjekt, må gå noe helt vannvittig! Så litt godsaker på den filmen du la ut på bimmers for en stund tilbake :) Gikk jo veldig bra selv med gamlemotoren! Har du noe hk/nm mål for det nye oppsettet?

her er litt specs om motor..m5 b25 94 mod.blokk
Regner med at det skal stå M50 ? ;)

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja på tide med litt oppdatrering.har jobbet døgnet rundt den siste tiden for å få den ferdig lakkert..det ble den og jeg er kjempefornøyd :cocain: var mye og svare på her men jeg tar noe da:om jeg har noe hk mål så har jeg det..men som jeg sier så blir det over 200hk tør ikke si så mye mer før jeg står med bremsepapiret i handa:) stemplene fra ppf ja. her er noen bilder jeg tok i farta.

HPIM0520.jpg

HPIM0516.jpg

det er veldig vanskelig å få tatt bilde av hvordan farven egentlig er da siden det er mye effekt i den. klarer aldri og ta 2 bilder av farven der den ser lik ut:)

bmw325tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider