algaman Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Fått en melding på telefonen som har gått igjen og igjen idag fra mange eg kjenner og mange ukjente numre. Mld lyder: Det blir målt gjennomsnittsfart igjennom hele Damsgårdstunnellen (Bergen) fra og med idag.Hold 80 km\t hele tiden. Send videre til alle dine kontakter på telefonliste. Kjørte gjennom der idag og så ved utgangen av tunellen at det var kommet opp noen stolper på hver side. Flere nevnte også at det var disse nye Radiohenvisningsskiltene som måler deg. Noen som kan bekrefte avkrefte dette? Det jeg ikke skjønner da også er hvor de i så tilfelle tar bildet av deg, siden den nåværende boksen der ligger ca. 60% inn i tunnellen. mvh Andr€ Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 får vel uansett ikke bot fra den boksene enda.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Dem gir ikke bøter for gjennomsnittsfart enda, men "alle" blir tatt bilde av, av begge boksene, så regner maskine ut snitthastighet, åssen d ser ut på den plassen vet jeg ikke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 er det ikke imot personvernloven med det systemet da? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 http://www.bt.no/trafikk/article242399.ece Etter det Bergens Tidende erfarer, verserer det rykter om at det er satt i gang en ny type fartsmåling i bergenstrafikken. Politiet og veivesenet avviser dette. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg