Viking_Mo Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Til dere som bor i Bodø, kjenner dere til en Jan Reinert som kjører en Impreza? Jeg vil så gjerne ha specs på den bilen hvis han har en slik en. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvis du har bilde eller link til en annonse, så hjelper det kanskje..litt iallefall:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har dessverre ikke det..trodde han var en kjent mann i Bodø's trakter :) Men skal prøve å fikse bilde.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jan Reinert Hay - 2000 Subaru Impreza GT Kjøpte dette smykket av en bil i desember 2002, og har ikke angret ett sekund på det! Virkelig en underholdende bil, hele året! Har gjort litt med bilen siden jeg kjøpte den, og har gjort det meste selv. Lakkering har jeg overlatt til dem som kan det… Under er en liste over ting jeg har gjort og ting som er på gang fremover. Akkurat nå er fokus å få montert resten av bodykitet fra Erebuni, og få på nye dempere + fjærer. Slik at jeg kan kjøre litt inspirert på ACR i juni…da skal det testes om EBC-klossene er så bra som de sier!! Styling Erebuni STi5 replica hekkvinge Erebuni front, egentlig til 98/99-modell Erebuni grill, side- og hekkskjørt (ikke lakkert/montert) Krystall blinklys i front og på sidene OZ Superleggera Race Gold 17" Goodyear Eagle F1 215/45-17 Understell/hjuloppheng E-tech tårnstag fremme fra Scoobyworld Whiteline krengingsstag og droplinks bak Whiteline anti lift kit foran KYB AGX justerbare dempere (ikke montert) Eibach Pro senkefjærer (ikke montert) Motor/drivverk B&M shortshift Bailey Motorsport atmosfærisk dumpventil Trust turboback effektanlegg (det høres…) Greddy Profec B Spec II elektronisk boost kontroller Interiør MOMO race carbon girkule MOMO 4-punkts belter (banebruk) PSI 3 Impreza krommet gear gaiter surround fra scoobyworld Inne-/utetermometer!! Slå den! Bestilt Vannsprut Greddy turbotimer (på tide og vel så det...) Sti panelfilter Ønskeliste Brembo brake kit Fra PACE produkts: frontmontert intercooler, oppgradert radiator og kjølevifter 6-trinns STi girkasse Eksosmanifold og uppipe. dette fant jeg på denne siden : http://www.rs-concept.com/kundebiler/hay.htm bilder av bilen : Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ja, den ja, men hvor mye har han kosta på bilen? Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hva han har påkosta bilen får du spør sjøl :D Han var jo på sommertreffet i august med bilen og her er tråden om den: http://imprezadriver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1421 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja får vel det :) Skal bare slenge den her posten i tryne på en løgner som sier han har brukt 1,5 mill på den imprezaen..:p Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 1,5 mill Italienske Lire kanskje...synd Euroen har overtatt nå :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 iallefall den fineste imprezan i Bodø! tror nokk det er den som går best også.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 iallefall den fineste imprezan i Bodø! tror nokk det er den som går best også.. ja, men vet du hvor mye han har brukt på den bilen??? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 iallefall den fineste imprezan i Bodø! tror nokk det er den som går best også.. Går ikke den Sorte 2004? modellen som Bjørn Inge(Lyd på Hjul) fiksa opp i Bodø lengre? Den må vel gå noe bedre enn den her tror jeg. Benket vel 280hk på hjulene etter som jeg husker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Går ikke den Sorte 2004? modellen som Bjørn Inge(Lyd på Hjul) fiksa opp i Bodø lengre? Den må vel gå noe bedre enn den her tror jeg. Benket vel 280hk på hjulene etter som jeg husker... jeg vet bare at han som hadde den sorte imprezan du snakker om (ikke bjørn inge) har solgt den å kjøpt seg 300zx .. å jeg aner ikke hvor mye som er brukt på den sølvfarga:P Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 e ikkje fra bodø,men kjenne tel bil.han va ilagmed ei nabojenta av mæ..har sotte på biln en del gånga,men ikkje etter han har kosta på den..dan va nok så orginal å strøken då,va rett etter han kjøpte den..meget fin bil.. Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg