Gå til innhold

gti 8v 88 i golf 2 86

Ranger emnet

ranom

Anbefalte innlegg

motoren passer rett i! du har vel gasser golf? da må du koble på en bensinpumpe under bilen, å bytte ledning er ett must.. kjenner en som ikke gjorde det, bare kobla vilt å kjøpte 14 meter med ledning, men den gtien gikk som en bøtte med møkk! så du klarer vel å bygge om vis du har alt på en helg;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bakstilling... hele motor med forstilling...

bremsekraft forsterker har en kamerat... trur det skal bra... bilen skal egentlig bare brukes til iskjøring og slik men må ha skilt for å kjøre... men det er ikke lenge siden bilen ble avskilta så vi kjører nok med det slik....

1988 Opel Omega 2,4

1992 Audi 80cuope 2,3E

2005 VW Passat 1,9 TDI[/color]

2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion

SRS Motorsport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg gjorde er hva du spurte om, det enkleste er jo å dra på høggern å kjøpe hele forstillinga av en gti.. skru av kunn forstillinga å få dem til å løfte bilen unna.. så gjør du samme når du skal ha den inn i bilen din.. slipper du å tukle med bremser å all den driten.. da er alt ferdig ferdig.. men du må bytte ALT av ledningsnett i dash og bakover.. først trodde jeg det hold med å kunn bytte ledningsnettet til motor.. men du trenger faktisk resten..

bakstilling skrur du også bare av ved festene og dempertårnene.. husk og få med bensinpumpene under og i tanken.. pluss bensinslanger og bremserør..

høres mye ut.. men jeg bygde om min 86mod 1,6 til gti 8v på 2 dager.. lego vettu.. :D

men betingelsen for att det skal gå så glatt, er vel å finne en "komplett" gti på høggern el.l..

:D

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider