ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Du kan regne ca 10000kr per 100 hk. + girkasse ++++ Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det stemmer ikke helt da, får jo en b230et med 200hk for 8 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 :google Det stemmer ikke helt da, får jo en b230et med 200hk for 8 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HÆÆÆ, sjønte ikke den jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HÆÆÆ, sjønte ikke den jeg hehe. joda. men da snakker vi STANDAR motor!!! se på deler, regn litt så kan vi ta diskusjonen opp senere ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jo er enig i det, blir my penger etter 200hk og oppover. Er bare litt kvervulerende. Du har rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe.. jeg driver selv å pusler med ting til mitt neste prosjekt. og da kommer delene fort med kronene ;) 400 hk ( driftiskre ) havner på ca 45 lapper.. da tåler delene 500 ++ Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 JA er lurt å ha litt marginer. Skal kjøpe meg motore etter hvert. Blir vel fk. Skal prøve å tak i en som er sånn omtrentlig ferdigbyggd. med getregkasse osv.lyst på 300 - 400 hk. Hva slags sprut bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 har ikke bestemt meg ang sprut enda.. Vmes er en mulighet.. skal få tak i en 265 getrag og sende den til prepping og overhaling.. 400 hk motorn blir 2.5l veiv. smidde stempler og råder, underspylning. godt bearbeidet 531 tomm med en artig kam av no slag. stooore dyser. gode bensin pumper osv. Turbo valg er ikke bestemt. ang innsug og grenrør skal dette bli no artig ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Blir ikke ferdi med dette i sommer. er mye arbeid med sprut osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 nja. Vmes er bolt on sånn sa.. men må calibreres litt da Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 pris på Vmes da?? er alt av følere osv med. ? må vel lage fester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 si 10 lapper. sånn rundt der. har ikke studert prisa så nøye Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er vems sekvensielt sprut og tenning? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er vems sekvensielt sprut og tenning? RTFM: http://www.vems-group.org/ functionality of sequential injection ignition, direct ignition, WideBand O2, Detonation Detection and Exhaust Gas Temperature sensing and included space for hardware expansion and customizable functions. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg