Gå til innhold

Motorresept på 280-300Hk i B230FT/FK

Ranger emnet


GMV

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller kjøp super chips av meg!!!

med grønne dyser,960lmm,porta 531 m/eks t5 kam,3"eksos,stor hybrid turbo osv

så går det an og få 450hk+- med begge grom chippa!!!!

pris 4500kr for bensin chip og tennings chipp.

 

eller for dem som vil ha mere orginalt finnes det gromme chips til orgis dyser lmm osv.eks

a-kam,18t-19t turbo,3"eksos,btr just.,osv

250hk-260hk

pris 3500kr for bensin chip og tennings chipp.

 

dette passer kun på volvos lh 2.4 jetronic.940:91-98mod.og kun guldfarga tenningsbox.

 

mvh poffs

 

turboperformance:ække bare du som har chipp og selge serru:hello:

viktig med konkuranse vøtt:volvsmile :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

450 hk på LH 2,4? ikke på org bunn håper jeg.

men Poffs, har du pris på T304 steg 3 ar 63?

 

Mvh Erik

funker med orginal bånndel men er ikke og anbefale i lengden!

siden det ikke går an og kjøre så mye moment på disse som i forhold til datasprut så går det greit.

feks tj.racing kjører standard fk bånndel.450hk m chipper.

har ikke turboer nei.hør med krb,han har gode priser på turbo omdagen:endelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som tar kverken på ting er gæærn blanding/for lite sås. Som fører til varmegang... Jeg har akkurat erfart det...

Vurderer en bremsing på rulle etter vintern... Det som da er gjort:

porta 531 topp, t5formula kam, t3 (mulig t34), porta 940 rør, større dyser, større lmm, alu ic, 3 tom eksos, lurum chips, kanskje annet innsug... Det er det som jeg har lyst til å gjøre, noe er i hus, noe mangler... Vet ikke hvor mye jeg kan få ut hvis jeg rigger opp dette jeg..

Men iaf er bånndelen i god stand så holder den ei stund...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. dn 2.5L veiva man får taki.. hvor mye koster denne å hvor får man tak i den!?? å må man gjøre no mere med bunndelen for å få det til å passe! hv må man ellers gjøre for at motoren skal fungere til normalt bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår