Knut Inge Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Perkele, du suger på å søke på nettet altså :iconsm , nå får du skjerpe deg!:shake Har hjulpet deg litt, og funnet nummeret du kjaser og maser om: Utseende: Grön, smal, plast, O-ringar i bägge ändar Bosh nummer: 0.280.155.968 Flöde: 465 ml/min vid 3,8 bar Motstånd: 12,3 ohm Men då er jo alle fornøyde då! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Heilt rett.. De 968 dysene holder til ca 250-260hk med eit bensintrykk på "3 BAR" Får du opp bensintrykket til ca 3.8 bar så holder de til ca 300hk. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyr Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 kor mange bar skal eg ha på btr når eg kjører med eit lade trykk på 0,95b det er ein 98 mod 230ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hvordan blir kjørbarheten og bensin forbruket med 3"lmm og 968 dyser da? Min FK skal brukes året rundt. Har aldri hatt noe problem å kjørt med #&¤%/&%/ høyt bensin tykk på orginal dysene heller. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Bare tar opp denne litt jeg...ser at Valstad folka skriver at det går ann å bruke motorresepten på 1. side og kjøre med originale dyser, mens andre sier det ikke er bra? Hva er neste "steg" for dyser da kontra originale? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Grønne r-dyser funker knall. Da kan du klippe bort formotstandene til dysene og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Må jeg ha 3'' lmm og da? og større bensinpumpe... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Ja og ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Hehe men det er flott ! takk for hjelpen :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 jeg har laga program til 3"lmm og volvos grønne r-dyser. har det som trengs til ombygging. et oppsett som fungerer særdeles bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Skal prøve 680cc dyser og 3" massemåler jeg. Funker over dammen, så da funker det sikkert her også. Pluss chipper til begge hjernene, med 6800rpm sperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har fått tilbakemeldinger på helt akseptabelt bensinforbruk med Viking spesialchippen. Selv etter kjøring tur-retur bane og masse herjing på banen... Hva angår større dyser enn Grønne R-dyser kjenner jeg ikke til, men Viking-chippen er mappet ganske fett for at man skal "ha litt å gå på". Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.