Gå til innhold

Trenger hjelp ang bensinproblemer.

Ranger emnet

Dirty

Anbefalte innlegg

Jeppda... har undersøkt litt i dag. pluggene var det gnist på så da var det utelukket. prøvde og høre etter om bensinpompa gitt og det gjorde den ikke, men kom en annen rar skurrelyd fra motoren rett under vannbeholderen som jeg ikke vet helt hva er. men siden bensinpumpa ikke gikk så sjekket jeg alt av sikeringer. og der var sikering nr.18 gåen det viste seg til å være bensinpumpa. jeg byttet denne og bilen startet som et lyn igjen :popcorn

men da er spørsmålet mitt. kan det være en grunn til at denne sikkeringen gikk?

takker for alle svar og tips til å få den til å gå igjen:)

Mvh. Tommy

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppda... har undersøkt litt i dag. pluggene var det gnist på så da var det utelukket. prøvde og høre etter om bensinpompa gitt og det gjorde den ikke, men kom en annen rar skurrelyd fra motoren rett under vannbeholderen som jeg ikke vet helt hva er. men siden bensinpumpa ikke gikk så sjekket jeg alt av sikeringer. og der var sikering nr.18 gåen det viste seg til å være bensinpumpa. jeg byttet denne og bilen startet som et lyn igjen :popcorn

men da er spørsmålet mitt. kan det være en grunn til at denne sikkeringen gikk?

takker for alle svar og tips til å få den til å gå igjen:)

Mvh. Tommy

Wild shot, men de fleste sikringene der er jo fra -91. Kan jo være dem blir litt sliten dem også etter maaange år med morro. Så det kan jo være svaret. Om ikke, så får du bare kjøre på og se om det blir no action senere med samme sikringen. Bare sørge for å få kjøpt inn noen slike sikringer, så du har om det skulle skje igjen.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider