Gå til innhold

Quattro slår alle i skibakken

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

Ja helt enig:) Som i filmen hadde det vært morro og sett en Allroad og en Evo eller Sti side om side opp en slalombakke:) Så hvis noen med disse bilene i Oslo/Akershus område stiller med bilene sine skal jeg ordne bakken å kjøre i. Har kontakter innen alpin sporten:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg vært på fastlandet så skulle jeg stilt opp med min... Kan høre med en som har en s3 her oppe om vi kan ta en vinter test... siden vi ikke har noen alpin bakke må dere komme opp med et alternativt forslag jeg kan tilby ham...

Edit: Vi har alpinbakke men ikke noe som biler kan kjøre i...

- Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684

- Død EVO IX -06 GSR

Ride EVO IX with pride...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne, men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne' date=' men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg.[/quote']

jaja. om du ombestemmer deg så er jeg villig til å legge 5 lapper på bordet. Så får vi se om audi understyrer ut av svingen når jeg kjører den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser av min forrige post i denne tråden er jeg ikke sikker på å vinne' date=' men jeg skulle gladelig gjort et forsøk:) Og hadde jeg mot alle odds vunnet ville det vært premie nok for meg.[/quote']

Du har nok ikke en sjangs. Skjønner du ikke det. Du og denna MR2`n. Du kommer bare til å snurre. Med engang du i det hele tatt er nær gassen i svingen så kommer bilen din til å snurre. da er det bedre med quattro hvor man faktisk er nødt til å bruke gassen for å komme seg rundt svingen.

Lenge leve framtung bil med dårlig 4wd system.

Men da kan vi oppsummere hittil:

Audi understyrer, er fram tung, man kan ikke drifte med den (det var kjipt :lol ) og Audi er møkka. få høre noe annet om Audi som ikke er blitt sagt enda. Begynner å bli gammelt nytt nå :popcorn

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår