Gå til innhold

Quattro slår alle i skibakken

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha :D Uttal deg om noe du vet noe om neste gang.. Tror vi må ta en test en gang jeg.. Selv om jeg kanskje ikke hadde vunnet' date=' sku jeg nå motbevist bambi på isen påstanden din.[/quote']

Gjør deg klar til å bli kalt Bambi med en gang du. MR2 har ikke noe å gjøre på snø føre. Bilen din mangler jo avstiving og har feil vektplassering. Du har jo all vekta bak og ikke noe på forhjula. Du vil jo bare kjøre rett fram. Du snurrer fortere enn du aner, og ikke får du kreftene ned i bakken i svinger, så du vil nok slite med å finne ut hvor Mr.Deej kjørte. :mat

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D Uttal deg om noe du vet noe om neste gang.. Tror vi må ta en test en gang jeg.. Selv om jeg kanskje ikke hadde vunnet' date=' sku jeg nå motbevist bambi på isen påstanden din.[/quote']

Titt på bilde i avataren min. 160km/t over lang strekka så inn i en 90% venstresving med SUPER dårlige piggfrie dekk. Hold samme fart med RWD og ta den samme svingen i like høy fart. Selv med rally pigg tviler jeg på at du hadde klart det. Har eid M3, Ascona og Tahoen jeg har nå. Alle med RWD og skal GARANTERE at du ikke hadde hatt kjangs til å henge på gjennom svingen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan sikkert få denne tråden opp i 150sider, men ser liksom ikke at det kommer nye argumenter verken fra "audi gutta" og "anti quattro gutta" :hello:

Skravlekjerringer! Finn dere et gjerde å lene dere på! Devil

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår