eonVR6 Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Fikk den glede av å bli tatt bilde av for ikke så lenge siden. lyst ble det. På en helgetur (hælgetur me raill å kebab ætter kl 4 om natta) til Tromsø, bra at jeg ikke har oppdatert meg på nye fotobokser i det ganske land... Dette resulterte i en litt ekkel opplevelse (BULLSHIT hadde jeg hadd en bazooka hadde denne tråden vært på vg. svartef...) Da jeg er så utrolig heldig å komme i den situasjon at 2 biler står og venter på meg (flettefelt der en bil skulle inn til høyre for meg og en som står og venter på motsatt side for og komme ut.) Jeg er en storsinnet person som vet at det er for J.. å vente på trege biler når du har det travelt en Fredags kveld... Så jeg ga litt ekstra fart (lå i 60-70 i 60 sona) Det jeg var totalt uvitendet om var at etter krysset var det en (¤!¤&SENSUR%#%) Fotoboks inni skogen, ja den sto godt plantet innimellom den norske skog en plass. Lykken for meg da var at rett etter krysset ble 60 sonen opphevet... Da i det sekund jeg ser litt ut av vinduet og funderer over livets mening hører jeg et svakt knyst ifra min CO pilot (en kompis som var med som tydeligvis fryser i kritiske øyeblikk. READ jeg vil ikke ha deg til å dekke ryggen min.. ever knock ) Det knystet tolker jeg dithen at det er Starwars krig ahead eller fotoboks. Måtte være en av delene. . . . . Jeg rekker å se på fotoboksen :eek: Jeg rekker å bli blind damndamn etter det var det ganske rødt og grønt. Devil :hello: voila.. 90 i 80 sonen. Bla bla bla = fet bot som staten inkasserer og går rett forbi mål. Men hør dette, jeg har et lager med nyttårsrakketer i bagasjerommet til nestegang. . . . . . . . Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 LoL? 90 i 80 sonen?fet bot? på slettene til halden er det fotobokser over allt, de blinker ikke før vi har passert 100km/t i 80 sonen, da er det en bot på 3600kr som venter i posten 1 mnd senere.Så det er merkelig at det skal blinke i 90km/t der oppe hos dere og 100km/t her..Men men, kan jo aldri vite med staten. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Janei det har jeg rett å slett ingen peil på. Skulle hatt 2.9en å vist de hvor landet ligg... men rock on halden da Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Stakkars.. 90 i 80-sonen. Det var da ille. Fikk på 8500 i dag for 128 i 90-sonen, jeg.. Det svir verre. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Blinka på meg i går. 70 i 50-sone.. Veit så godt så godt at den står der,så slepper gassen til nåla står å ca 60. Ikke denne dagen,susa forbi. Forstod ikke hva som hadde skjedd før litt borti gata! knock Betaler fortsatt ned ei bot på 6500,- Bare å vente på en til da,sukk... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er din egen feil for at du brøyt fartsgrensa .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 http://www.roadpilot.no ANBEFALES....... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 http://www.roadpilot.no ANBEFALES....... 100%lovlig både annskaffe og i BRUK.. stemmer dette? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 LoL? 90 i 80 sonen?fet bot? på slettene til halden er det fotobokser over allt, de blinker ikke før vi har passert 100km/t i 80 sonen, da er det en bot på 3600kr som venter i posten 1 mnd senere.Så det er merkelig at det skal blinke i 90km/t der oppe hos dere og 100km/t her..Men men, kan jo aldri vite med staten. Er det på veien til svinesund det er snakk om her, har i så fall alltid lurt på hvorfor de ikke har tatt bildet av meg når jeg har kjørt forbi de i 90 ett par ganger jeg glemte og sjekke speedometeret før fotoboksene. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 100%lovlig både annskaffe og i BRUK..stemmer dette? Japp..... Det er den... GPS bassert. Jeg vet at Torshov Bilrekvisita har en versjon som er ca 1000,- lapp billigere, men den er ikke så kul som denne.... Jeg har en sånn, og den FUNKER. Piper helt vilt hvis du kjører for fort. Også har den "eget" GPS bassert speedometer så den skal være 100% nøyaktig, kjører du for fort, så piper det, holder du fartsgrensen så piper det ikke.... Den oppdateres også utrolig enkelt ved å koble den på en pc/internett med ett USB adapter, det tror jeg ikke versjonen som Torshov har kan, men er ikke sikker.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er det på veien til svinesund det er snakk om her, har i så fall alltid lurt på hvorfor de ikke har tatt bildet av meg når jeg har kjørt forbi de i 90 ett par ganger jeg glemte og sjekke speedometeret før fotoboksene. Nei, det er INN mot Halden.... Der er det Norgesrekord i antall fotobokser på kortest avstand.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 LOL.. Jeg fikk jo bot for 88 km/t i 80 sona med fotoboks! var på vei ned fra gjøvik til oslo.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Synest det er koseligt med mer og mer fotobokser eg... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 LOL..Jeg fikk jo bot for 88 km/t i 80 sona med fotoboks! var på vei ned fra gjøvik til oslo.. trodde de trakk fra 10% når man ble tatt i fotoboks jeg? 88km/t - 10% = 80km/t? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 trodde de trakk fra 10% når man ble tatt i fotoboks jeg? 88km/t - 10% = 80km/t? Den farten du får oppgitt, er allerede trekt fra sikkerhetsmarginen. Så du har kjørt fortere enn det du får oppgitt. Husk også på at ingen hastighetsmålere (speedometer) i biler er like. Noen kan vise VELDIG feil. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg