Gå til innhold

Diff brems, fra hvor?

Gran

Anbefalte innlegg

Skulle hatt klokka, eller bare innmaten fra en 7,5" diff med ca 3 i utveksling.

Skal modifiseres inn i granada`en, da den orginale granada bremsen er dyr i innkjøp og noe høyere utveksling.

Lurer litt på hvilken mercedes jeg bør se etter for å finne meg en brukbar brems. Noen som har liggende kanskje? :)

Trenger litt hjelp, mercedes har jeg ikke satt meg inn i..

Var noen som sa W126, men det sier ikke meg så mye..

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en komplett bakstilling fra min 500sec som du kan få for 500kr, dvs med stikkaksler skiver og to stempla clippere. Diffen lagde en ulyd og jeg åpnet den og så at en mutter hadde løsnet og gått inni to av dreva, men tennene er fine så det er nok bare å bytte bolt og mutter. Dette er en orginal sperreaksling (usikker på hvor mye brems), lagd for v8 og tåler i hvertfall 250hk (orginalt), send PM hvis interesse

P.S w126 er gamle s-klasse mb (81-92?) s126 er sec`ene

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en komplett bakstilling fra min 500sec som du kan få for 500kr, dvs med stikkaksler skiver og to stempla clippere. Diffen lagde en ulyd og jeg åpnet den og så at en mutter hadde løsnet og gått inni to av dreva, men tennene er fine så det er nok bare å bytte bolt og mutter. Dette er en orginal sperreaksling (usikker på hvor mye brems), lagd for v8 og tåler i hvertfall 250hk (orginalt), send PM hvis interesse

P.S w126 er gamle s-klasse mb (81-92?) s126 er sec`ene

Du har pm

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...