m00neyes Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Lyser veldig bra faktisk.. er tilnerma HID så er vel en lysstyrke på rundt 4000-5000 kelvin. Lyser vertfall MYYYE bedre en di originale lyktene :-D og billig er di også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Det er bra og høre ;) For har akkurat bestillt ett Sett av de, Så Gleder meg til og få disse montert på bilen :) Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m00neyes Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Du blir ikke skuffet :-) men noe eg ikke sjønner me di lyktene er at di har noen tagger som stikker ut på glasset.. vet ikke helt hva hensikten me di er, men di gjør at det lyser noen små rundinger oppforbi selve lysbilde hvis du sjønner.. :-P så når du kjører forbi vegskilt så lyser di opp det :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 hehe, hadde det på de Andre Type Projector lyktene jeg også. Er vel Typisk Amerikansk vil jeg tro. Var nede i USA i sommer. Og mange av bilene hadde det. Ja men høres veldig bra ut dette. Går bare og venter og venter jeg nå ^^, Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eidem Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hei, har en Chrysler Neon 1995 2.0 LE som register reimen har røket på, lurer på om ventilene blir skadet? Eller er det bare å bytte reimen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrilzz Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Hallo :D Har tenkt til å kjøpe DEPO projector headlights. Jeg er litt usikker på hva som kommer til å passe på en mørk lilla neon, de chrome eller black? Hva tror folket? :) Ser også at hvis man bestiller så kan man få med noen 100W pærer for 25$, er det verdt det/ nødvendig? :p Til slutt, hvite blinklys, er de DOT godkjent, slik at de kan godkjennes i norge? :) Tenkte da på disse: http://www.modernperformance.com/depo-diamond-clear-front-turn-signal-lenses-9599-neon-p-1489.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Black ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 :confused:Skjer det ikke noe mer på denne tråden eller? Ingen flere med Neon? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 Fant forresten noen bilder av min som den sto desember... (Det er trist at den bare har stått i ro siden da) grunnet at jeg fikk den fra far min når han kjøpte seg Merce. Men skal vell fikses "litt" på til sommeren. Hittil er det bare de "nye" sommerfelgene(bilde) som er på og en spoiler som er kjøpt inn(har ikke bilde) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrilzz Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Her er noen bilder av min Neon som har rullet 75000. Det er en 1.8. Satt på nye sommerfelger da jeg kjøpte den, men har kjøpt på nye DEPO frontlykter og klare blinklysglass. Jeg har også lakkert refleksen på frontfangeren og satt inn et større stereoanlegg. Har ingen spesielle planer med bilen, litt lyst til å sote bakrutene, men får se hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Strøken bil du hadde der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrilzz Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Strøken bil du hadde der :) Takk, er såklart noen skjønnhetsfeil, men er ganske fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 Har noen ferske bilder av mora mi sin "ny" neon, etter senk å nye felger ;) 18"Kyowa KR-206 Fremtidige planer: -Soting av ruter Forhåpentligvis nytt eksosanlegg (Krysser fingrene) Det var den kjempelange listen... :thumb Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 19, 2011 Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 (endret) Hvordan har det seg at det er så få neoner på Amcartreff?, Har sett EN neon de gangene jeg har vært dær. + Amcar sin når de eide den... Neon er AMERIKANSK den å! Endret August 19, 2011 av Sorvik94 Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hvordan har det seg at det er så få neoner på Amcartreff?, Har sett EN neon de gangene jeg har vært dær. + Amcar sin når de eide den...Neon er AMERIKANSK den å! Kom til hordaland til sommern, på vårmønstringen på lagunen eller noe så skal eg være der ;) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg