culsmog Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Det er på begge sider. hvor sitter driverene eventuelt da? i alle l[sene.. da er det bare til og finne verktoyet.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galgasor Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 For de som bruker facebook. Har opprettet en gruppe som heter "we all love chrysler neon" som er for alle i hele verden som eier denne type bil og har lyst til å dele meninger og ideer med hverandre :-) Siter Mine biler: Opel Astra Club 1.4 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halfe Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har en 2001 2're gen Neon med 2.0l motor, 136HK. samma motor som 1'te gen neon har men med Kam kjede, ikke rem, (herk) Hadde en 96'mod før men byttan ut pga my trøbbel til den jeg har nå. Neon andre som har en 2001 model som jeg har.. før jeg har hørt jeg har den eneste i norge. Vil gjerne bekrefte dette. :P Også lurer jeg på noe som jeg vil gjerne vite. Viktig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yadah Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Har du prøvd http://www.neons.org? De gutta der er kjempehjelpsomme. Fiksa nytt 4-eiket ratt med airbag levert Oslo for meg til 75dollar inkl frakt. Hei Hvem var det du kontaktet for dette rattet? Hørtes jo veldig billig ut. Var det lett å montere? Siter Chrysler Neon CS 1998 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Har en 2001 2're gen Neon med 2.0l motor, 136HK. samma motor som 1'te gen neon har men med Kam kjede, ikke rem, (herk) Hadde en 96'mod før men byttan ut pga my trøbbel til den jeg har nå. Neon andre som har en 2001 model som jeg har.. før jeg har hørt jeg har den eneste i norge. Vil gjerne bekrefte dette. :P Også lurer jeg på noe som jeg vil gjerne vite. Viktig :D Hvis det var lykter du tenkte på? Du får ikke lykter fra USA som er E merket. Men du får lykter som er SAE / DOT merket og de er godkjent så lenge fargene er tilnærmet like som det står i reglene... Tviler litt på at du har den eneste 2001mod Neon i Norge men det er jo ikke umulig heller... Men det jeg er ganske sikker på er at det bare er en Neon Srt4 i Norge, og såvidt jeg vet er den ikke registrert engang... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Finnes noen gen.2 neon i norge men, d er ikke mange av de. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Vi har Neon, dvs. Kona... Har selv eid en før og var fornøyd med den. Kona sin er forresten en importert Dodge Neon og har "rett" Dodge Badge og ikke den europeiske Chrysler badginga. Er en sort 96 mod. med automat som funker perfekt til bil nummer to. Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Her er min Neon, hatt den siden sommern 07. Planlagte innkjøp: Sportstoler Sorte 17" med polert kant Coilovers (billigste jeg finner med Tüv) Ny bakfanger Skaffa meg Usa baklykter, synes de er finere enn alle andre lykter jeg har sett til Neon :) Favoritt bildet mitt for tiden :D Prosjektlogg kan dere se her :) http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 vet dere hvor stort hjul med felg man kan få på neon? som er lovlig self :) og godkjent senke sett forresten? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 vet dere hvor stort hjul med felg man kan få på neon? som er lovlig self :) og godkjent senke sett forresten? har sett neon med 18tommere men vet desverre lite om hva dekkdimensjon han hadde.. og feteste laveste senkesett som er godkjent får du fra senk.no Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 jeje.. det det senke settet så ganske bra men det skulle bare mangle til den prisen :) er det noen som har haynes til neon? skal montere alarm i den -ikke at jeg trenger å montere men for å notere hvor man kobler seg til.... :) prøvde forresten originale stratus lettmet felger da jeg har 2 sett vinter dekk piggfrie til stratusen og sat over til neon men med den impresen så gikk det ikke gitt... :boxers det ble bare noen kjedelige piggfri 14" stål felger igjen... :( Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemap Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 vet dere hvor stort hjul med felg man kan få på neon? som er lovlig self :) og godkjent senke sett forresten? Jeg hadde 40mm senkesett og 215/35-18 på min neon le 1996. Gikk veldig fint. Bare husk å få en firehjulskontroll på den med en gang :) Er en økning på 4,79 % av orginal størrelse(hvis jeg husker rett). 5% +/- er lov :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 okei, men tror ikke jeg setter 18" i bilen til kona... hun har allrede ødelagt 2 sett 17"... så 17" er "grensen" ;) jeg tenkte på hvor bredde 17" man kan sette i den ;) janp87, fikk du skaffet senke sett? hvilken og til hvilken pris? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 jeje.. det det senke settet så ganske bra men det skulle bare mangle til den prisen :) er det noen som har haynes til neon? skal montere alarm i den -ikke at jeg trenger å montere men for å notere hvor man kobler seg til.... :) prøvde forresten originale stratus lettmet felger da jeg har 2 sett vinter dekk piggfrie til stratusen og sat over til neon men med den impresen så gikk det ikke gitt... :boxers det ble bare noen kjedelige piggfri 14" stål felger igjen... :( Jeg har orginale Neon CS felger,15" liggende Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 så det er de som er original felgene til neon? eller bare til CS? litt kule og finne nok til vinter dekk de :) det bilde er vel på en senket neon? eller? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg