le0n Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hører Neon vistnok skal være ufatlig god og kjøre, sånn med tanke på konkurenter i samme klasse. Kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jeg kjøpte den Neonen jeg skrev om tidligere.Var å hentet den igår. Deilig å kjøre, og alt dette "plastikkbil"-preiket jeg har hørt tidligere er ihvertfall bare tull :roll: Har brukt lang tid på å bestemme meg nå og er glad for at jeg har gjort dette kjøpet. Men, jeg har fått en liten utfordring mtp. stereoen i bilen. Det står en original kasett/radio spiller i bilen som tar to cd-spiller plasser. I tillegg så ser jeg ikke noen spesiell måte å demontere den på. Er det noen som har demontert en slik original kasett/radio spiller før, eller vet om noen guide for det? Det som kan bli litt plagsomt er at iom. at den tar to plasser så vil det bli ett tomrom over eller under den cd-spilleren jeg skal montere. jag har nettopp skifta ut den orginale klossen av en stereo med en vanlig pioneer spiller i min neon.Den gamle var helt grei å skru ut,det du må gjøre er å enten bytte ut de gamle ledningene eller gjøre som meg og koble om slik at de passer til den nye spilleren.Jeg kjøpte ett deksel til neon for å ha rundt nye spilleren slik at det så `normalt`ut happyhappy Dekselet kjøpte jeg hos bilradiospesialisten for ca 200kr!Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 jag har nettopp skifta ut den orginale klossen av en stereo med en vanlig pioneer spiller i min neon.Den gamle var helt grei å skru ut,det du må gjøre er å enten bytte ut de gamle ledningene eller gjøre som meg og koble om slik at de passer til den nye spilleren.Jeg kjøpte ett deksel til neon for å ha rundt nye spilleren slik at det så `normalt`ut happyhappy Dekselet kjøpte jeg hos bilradiospesialisten for ca 200kr!Lykke til! ps:du må ta av den plastdelen som sitter rundt spilleren og opp mot dasjbordet.Da ser du skruene som stereon sitter fast i:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yadah Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Takk for kjapt svar. Har bestilt ny spiller så håper den er i posten på mandag. Kontaktene på kablene er vel spesielle slik at de passer kun til den orginale spilleren, siden du måtte bytte ut dine? Siter Chrysler Neon CS 1998 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yadah Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hører Neon vistnok skal være ufatlig god og kjøre, sånn med tanke på konkurenter i samme klasse. Kan dette stemme? Jeg synes den er en fryd å kjøre. Ligger veldig godt og er meget presis. Jeg har ikke kjørt andre Neontyper enn min egen (CS) så de andre utgavene vet jeg lite om. Siter Chrysler Neon CS 1998 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 du får kjøpt ISO overgangskabler, som det bare er å plugge i. Gratulerer med ny bil forresten! Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hva slags felger kjører dere andre på? Hat lyst på Alu sommerfelger nå, kjører 14" stål nå :P Hvilken størelse bør jeg gå for? 15" eller 16"? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 anbefaler deg å gå opp til samme som på stratus.. (dersom du har plass til den bredden) felg diameter 17".. er bak det kan bli trangt.. ta å hør med folka der du var tenkt å kjøpe.. 7x17" og 225 45 17.. men 17" på neon er ikke uvanlig.. bare ikke sikker på bredden Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg har neon vettu!!! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yadah Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 du får kjøpt ISO overgangskabler, som det bare er å plugge i. Gratulerer med ny bil forresten! Hvor får man kjøpt slike kabler? Har du en nettside f.eks jeg kan bestille fra? Siter Chrysler Neon CS 1998 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bilradiospesialisten.no får du kjøpt hos. Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg har 16" oz racing felger på min neon:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Min ruller på 7,5x18 med 225.35.18, senket og subber ikke!!!:) Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Min ruller på 7,5x18 med 225.35.18, senket og subber ikke!!!:) Hvordan er det med godkjenning av så store felger? Det må jo bli litt mongo med tanke på speedometeret... ISO kontakter får du kjøpt overalt, men de er faktisk ikke så grusomt dyre hos Chrysler... Er det forresten flere som har gode erfaringer med delepriser hos Chrysler? Jeg kjøpte meg ny servopumpe i dag og fikk den til litt under 1700 kroner :-| Trodde det skulle være mye dyrere med orginaldeler Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det var faktisk ikke noe problem med godkjenning. Rullediameteren er innenfor det tillatte og hjula subber ikke på noe sted. Jeg har ikke valset hjulbuene eller modifisert noe som helst bortsett fra eibach senkesett. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg