Glennca Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Får godsnakke litt med fatter som driver dekksjappe i Skien da :-P Bruker du forresten bilen til jobb noen gang? :-P Var oppom Bilstereoexperten her for en liten stund siden, men så ingenting til bilen din :-P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Driver og vurderer nye felger nå, tenkte da på 17x8 og 225/35.. Vet ikke om dette er litt drøyt, så er også åpen for 16"... noen som vet av noen kule felger? prisen er ikke så altfor nøye egentlig.. bare det ikke er helt sinnsykt.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg tror 16" kan se lite ut på en Neon :-P Så 17" er vel helt kurant. De aller fleste Neonene jeg har sett har det iallefall Og hva det gjelder felger så er vel det greieste bare å snoke rundt i noen forhandlere rundt der du bor og hente inn masse kataloger og prislister og se hva du liker best... Personlig syns jeg at felger lignende de red-5 har på bilen sin er utrolig lekre, men fikk også tips fra en på Felgimport om at Momo WRS også ser bra ut på den bilen Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, mener også at 16" vil virke litt lite.. men her i utkantstrøkene hvor jeg bor kan det være litt greit med litt gummi også.. og med 17" vil vel 35 være maks med tanke på det som er tilatt... :/ Uansett er det vel dekkmann det er mest aktuelt å handle hos "special deal" (on wheel?) ihvertfall.. de forhandler litt oz og slikt.. vurderer noen fete fra de.. men er rett og slett ikke sikker hvordan det vil ta seg ut på bilen.. Og jeg har noe begrenset tilgang til penger også.. så vil vel se litt teit ut med 17" 225/35 uten noen form for senking? :P og tilslutt, hvorfor har ikke vi eget "neon-forum"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg tror pappa snakka om at det var 45 profil jeg burde ha på bilen min om jeg skulle ha 17"... Det er vel litt mer brukanes :-P Jeg har forøvrig sett 17" på biler som er både senka og ikke, og det ser ikke kjempeteit ut uten senking. Iallefall med 45 profil... Med 35 profil kan jeg godt gå med på at det kan se litt snodig ut :-P Og OZ har vel en god del felger som er megafete, men de har en tendens til å være noe dyrere enn iallefall Momo såvidt jeg har forstått... Og hvorfor vi ikke har eget Neon forum? Tjaa... Spør admin :-P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, men 45 profil på 17" er ikke helt tilatt vel? da må man i tilfelle styre og herje med kalibrering av speedometeret.. uansett vil jeg tro det kan bli et lite klaringsproblem med så store dekk, iallefall med senking.. Hadde vært grovt med 17" og 35 pofil, men det fører vel til at jeg tilnærmet må ha luftfjæring for å få det til å se nogenlunde godt ut til tider... vrient dette :P Noen som har tips til felger, gjerne kom med bilder av neon med de aktuelle felgene.. lettere å se hvordan de blir.. :) Jeg har grovt lyst på 5eikers felger som har kileform... smågromt det.. :P Men send en PM til admin noen da, vil ha eget Neon forum nå! (må fyke har ikke tid..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 trengs ikke noe justering av speedo.. tvert imot.. viss du smeller på noen 225/45-17 så bli det så å si 100% riktig i forhold til at det er 7kmt feil orginalt Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yadah Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvilken type olje er det folk bruker? Siter Chrysler Neon CS 1998 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvilken type olje er det folk bruker? oil extreme racing oil.. ekstremt go olje aldri vert borti bedre.. og har prøvd alt fra biltema og castrol til royal purple og ingen er i nærheten..send pm for mer info Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvor får man kjøpt denne olja? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 få mail adr din så sender eg deg en go del info om oljen.. eller du kan ringe en selger på 92045890 (Paul) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er et halvsyntetisk Neon skal ha? Tykkelse? 10-40w? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 det skal du få slippe å tenke på.. selgeren vet best.. bare oppgi om det er en ny eller gammel bil du har (ny vil si neon og lignende aldersgrupper og oppover) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg kjører en Sebring med DOHC, 2.0 liter, og den skal ha syntetisk. Jeg ringte en gang og forhørte meg med et merkeverksted - De anbefalte 5-50w, men jeg kjører på 5-40w. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Det var faktisk ikke noe problem med godkjenning. Rullediameteren er innenfor det tillatte og hjula subber ikke på noe sted. Jeg har ikke valset hjulbuene eller modifisert noe som helst bortsett fra eibach senkesett. jeg må si de felgene passet forbanna godt der!!:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg