Gå til innhold

Spørsmål til tunere:D

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

Jeg så på det slik, 3000-4000kr for en rallye coller som er 15 år gammel eller den cooleren som jeg bestilte til 2500 med frakt...

I teorien skal den tåle 700hk men ville ikke brukt den til det akkuratt og den er trykk testet på 7bar.

Den er ikke så stor som det antagelig har blitt tolket som.

Håper den er stor nok til at jeg får rørene inn/ut på hver side av G60 radiatoren som egentlig er ganske liten så hvis dette gir et lite inntrykk av str så er den ikke så stor.

Er klar over at dette vill gi noe turbo forsinkelse men jeg ble positivt overasket da jeg satt på med kaja med cossie cooler og hadde bra ladetrykk på 2000rpm så tror ikke det blir så ille jeg.

grunden till at jeg startet denne tråden var for og få nettopp de meningene jeg fikk i starten, dette gjorde at det endte på en ny cooler som jeg valgte som passet fint til rør dim. som allerede er innkjøpt...

vi for teste ut stor kontra mindre cooler på rado treff til våren/sommeren!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på det slik, 3000-4000kr for en rallye coller som er 15 år gammel eller den cooleren som jeg bestilte til 2500 med frakt...

I teorien skal den tåle 700hk men ville ikke brukt den til det akkuratt og den er trykk testet på 7bar.

Den er ikke så stor som det antagelig har blitt tolket som.

Håper den er stor nok til at jeg får rørene inn/ut på hver side av G60 radiatoren som egentlig er ganske liten så hvis dette gir et lite inntrykk av str så er den ikke så stor.

Er klar over at dette vill gi noe turbo forsinkelse men jeg ble positivt overasket da jeg satt på med kaja med cossie cooler og hadde bra ladetrykk på 2000rpm så tror ikke det blir så ille jeg.

grunden till at jeg startet denne tråden var for og få nettopp de meningene jeg fikk i starten, dette gjorde at det endte på en ny cooler som jeg valgte som passet fint til rør dim. som allerede er innkjøpt...

vi for teste ut stor kontra mindre cooler på rado treff til våren/sommeren!

nå er jo ikke cossie cooleren no særlig stor heller da? tror den er i ca samme høyde som min, kanskje den er lavere og, men tror den er litt bredere.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor kjøler kjøpte du egentlig?

Få et bilde av hvordan den ser ut inni! det er det som avgjør flowen i den. Noen billig kjølere som man finner på for eks. ebay, har ganske trange og dårlige luft-passasjer inne i kjøleren.

Fikk forresten kjøleren min fra JMA her om dagen. Den så veldig bra ut! polert og greier.. den har 40*30*7,6cm register. Med andre ord, overkill til G60 vil jeg tro.. ;)

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en slik kjøpte jeg...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RX7-RX-7-FD-FC-FMIC-V-MOUNT-TYPE-FD-INTERCOOLER-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQitemZ8036297324QQrdZ1

vanskelig og se inni da rørene sitter 90grader... funker sikkert:D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en cooler med bra flow så er det ikke sikkert merker det så mye...

det finner vi ut, angrer i allefall ikke på kjøpet! tvert imot!

Blir sikkert fett!

Blir sikkert bra! Ta noen nærmere bilder av innmaten når du får dem da, hadde vært supert! Finne IC'er å ha på Fiks Og Reparer Daglig det der lurer jeg på;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider