Gå til innhold

Slark i sete understell på jettaen, vanlig slitasje eller uvanlig?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Hei, har litt slark i understellet på det orginale understellet på jettaen min, tror det kan skyldes litt for stiv bil :cocain:

Noen som vet om dette er ett vanlig problem eller hvordan slik til side til side slark kan fikses?

Så forresten en titt under og det var ingen skruer som var løse...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk så virkelig så blå at de ikke har råd til nye klips til 50 kr?! :eek: :eek: :eek:

hehe,er jo mye lettere og stikke innom huggern en tur,kanskje man finner no anna snop med det samme. :cocain:

men,det er jo ikke alle som bor så nært et huggeri så det er kanskje lettere og stikke på møllern en tur for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse fine svar.

Stakk innom møller vw nesttun som er ett steinkast unna og spurte de om de hadde disse klipsene, og det hadde de vist mangen av og for 50spenn for 2klips. Noe som jeg syntes er helt genialt er att møller vw nesttun har åpent delelager fra man til tors 7.00-23.00 :) imotsetning til høggeren som er åpen fra 10.00 til 19.00?

Viste ikke hvordan jeg skulle ta ut sete, men da jeg så att det var kun en 10'er pipe og en umbrako så lo jeg godt! GRISE ENKELT og den mest geniale løsningen jeg har sett :)

Følelsen av og kjøre på svingette veier er ikke lengre enn mareritt med slark i setet som fikk meg til og føle att hele bilen skulle falle sammen, men er nå blitt en hyggelse og en følelse av att bilen "henger" bedre på veien samt er mye morsomere og kjøre. Er nokk den beste og enkleste "reperasjonen" jeg har gjort på ann. Takk karer! yodude

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider