Gå til innhold

Passer bensintanker om hverander?

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

Er ikke døm like hele veien a?? Har aldri hørt annet iaf. Så foresten at du var ute og råna halden her en dag.. Du må senke ho!!! Jeg bor i dnes, så kan ta med en ekstra tank til deg? Ny fra mekonomen, har rabatt.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; passer besintanker i volvo 240'er om hverandre? har en 244, med lekk bensintank og har en kompis som har en 245 som er delvis vrak, så jeg lurte på å ta en derfra.. .noen som veit???

Nei det passer ikke. for det er ikke retur på den tanken.

volvo-r-sport: du som kjørte runde med en mega bulk i døra før?

eller hvilken bil kjører du?

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE tankene passer omhverandre, er HELT like, med unntak av armaturene, de er forskjellige, avhengi hvilke motor som er montert, A-motorer har ett uttak, K-motor har to uttak og innsprut har 2 uttak i tillegg til pumpe. Armaturene kan byttes mellom tankene, men fremdeles er selve tanke hel lik på alle 240`er\260`er

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE tankene passer omhverandre, er HELT like, med unntak av armaturene, de er forskjellige, avhengi hvilke motor som er montert, A-motorer har ett uttak, K-motor har to uttak og innsprut har 2 uttak i tillegg til pumpe. Armaturene kan byttes mellom tankene, men fremdeles er selve tanke hel lik på alle 240`er\260`er

a-motorer har faktisk to uttak, altså retur, men ikke tilkoblet seff

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars_b ALLE tankene passer omhverandre, er HELT like, med unntak av armaturene, de er forskjellige, avhengi hvilke motor som er montert, A-motorer har ett uttak, K-motor har to uttak og innsprut har 2 uttak i tillegg til pumpe. Armaturene kan byttes mellom tankene, men fremdeles er selve tanke hel lik på alle 240`er\260`er

Ringte å hørte med volvo, å de sa at det var likt, bortsett fra at man ikke kunne bruke tanker med inssprut og suge om hvandre(?) men uansett så mente de at jeg kunne ta den fra 245'n :D

volvo-r-sport Er ikke døm like hele veien a?? Har aldri hørt annet iaf. Så foresten at du var ute og råna halden her en dag.. Du må senke ho!!! Jeg bor i dnes, så kan ta med en ekstra tank til deg? Ny fra mekonomen, har rabatt.

Når så du meg da? søndagkveld?:p Og senking kommer når det blir varmere:p

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en eller annen ukedag. Var på skolen.. Så du hoppa over fartsdumpene i sentrum med førrn. Senke når det blir varmere??? Senke nå, Er for gæli å ha en såpass fräsh bil høy. Men skulle ikke heller kjøpt ny tank a? Kan ta med en til deg, har som sagt rabatt gjennom farsan.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk som byr... men nei takk:D

Har også % hos mekonomen gjennom fatter... men gidder ikke betale 2,2k for en ny tank.... da tar jeg heller sjansen på den brukte først....

Da får jeg heller kjøpe ny om den brukte skulle begynne å lekke au... er ikke så sinnsykt pes å bytte tank heller....

Var å skrudde ut den brukte tanken igår... skal ut å gjøre den ren nå tenkte jeg.... å så tektylere den før den henges opp på min...

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider