gnmfr Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja, men da er den på 2x200 watt @ 4 ohm og 2x350 watt @ 2 ohm og det er sikkert målt ved 14,4 volt. Med denne forsterkeren ville jeg valgt en bass med litt høy følsomhet, så får du litt mer ut av det:) Er nok litt råere en det for den driver den gamle strokeren på 1200w rms fult ut.... så den er nok på rund 550w rms x 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Er nok litt råere en det for den driver den gamle strokeren på 1200w rms fult ut.... så den er nok på rund 550w rms x 2 Du må gjerne tro at de tallene du sier stemmer, men selv hvis dette hadde vært en super effektiv klasse D forsterker (noe det ikke er, det er en klasse A/B) vil den aldri klare å levere mer enn 2x450 watt... Regnestykket er veldig enkelt, 80amp x 14,4 volt = 1152 watt x 0,7 = 806. Dvs at 403 watt er det den vil klare å levere max. men,men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Er nok litt råere en det for den driver den gamle strokeren på 1200w rms fult ut.... så den er nok på rund 550w rms x 2 Jeg tror nok heller det er snakk om at du bruker langt mindre effekt enn du faktisk tror du gjør. Noe du slett ikke er alene om ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 gnmfr: Var det du som kjøpte Anders sin HTG? Testa selv denne HTG 264 på 15" Strokern min! Viss du syns strokern spiller rått med den forsterkern, aner du ikke hva en stroker er i stand til! Og en HTG er langt ifra stor nok til en 15" Stroker!! Brukte en PG ZPA 0.5 før, og den er "stor nok" til en Stroker, og forksjellen er som natt og dag på de 2 forsterkerne.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 gnmfr: Var det du som kjøpte Anders sin HTG? Testa selv denne HTG 264 på 15" Strokern min! Viss du syns strokern spiller rått med den forsterkern, aner du ikke hva en stroker er i stand til! Og en HTG er langt ifra stor nok til en 15" Stroker!! Brukte en PG ZPA 0.5 før, og den er "stor nok" til en Stroker, og forksjellen er som natt og dag på de 2 forsterkerne.. Okey bare legger meg flat her og bøyyer meg i støvet hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Legger meg helt flat her har nok tatt ganske feil er vel endel folk som har mer greie på dette en meg hehe:D Så må bare beklgae dette på det dypeste Håper dette blir glemt fort føler jeg har driti meg greit ut hehe...(flaut) Men tilbake til tråden noen fler annbefalinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hva med to FOCAL 30A1 i portet kasse ? Koster 2400 kroner for begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ikke noe å bekymre seg for alle her inne har måttet lære å drite før de kunne gå, hehe :D Etpar suber med høy følsomhet og ellers gode egenskaper når det kommer til musikk som takler rundt 200W RMS i 4 ohm ville nok passa ypperlig her vil jeg tro :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg