Gå til innhold

10eller 12

Ranger emnet

gnmfr

Anbefalte innlegg

Ja, men da er den på 2x200 watt @ 4 ohm og 2x350 watt @ 2 ohm og det er sikkert målt ved 14,4 volt. Med denne forsterkeren ville jeg valgt en bass med litt høy følsomhet, så får du litt mer ut av det:)

Er nok litt råere en det for den driver den gamle strokeren på 1200w rms fult ut.... så den er nok på rund 550w rms x 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt råere en det for den driver den gamle strokeren på 1200w rms fult ut.... så den er nok på rund 550w rms x 2

Du må gjerne tro at de tallene du sier stemmer, men selv hvis dette hadde vært en super effektiv klasse D forsterker (noe det ikke er, det er en klasse A/B) vil den aldri klare å levere mer enn 2x450 watt...

Regnestykket er veldig enkelt, 80amp x 14,4 volt = 1152 watt x 0,7 = 806. Dvs at 403 watt er det den vil klare å levere max. men,men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnmfr: Var det du som kjøpte Anders sin HTG? Testa selv denne HTG 264 på 15" Strokern min! Viss du syns strokern spiller rått med den forsterkern, aner du ikke hva en stroker er i stand til! Og en HTG er langt ifra stor nok til en 15" Stroker!! Brukte en PG ZPA 0.5 før, og den er "stor nok" til en Stroker, og forksjellen er som natt og dag på de 2 forsterkerne..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnmfr: Var det du som kjøpte Anders sin HTG? Testa selv denne HTG 264 på 15" Strokern min! Viss du syns strokern spiller rått med den forsterkern, aner du ikke hva en stroker er i stand til! Og en HTG er langt ifra stor nok til en 15" Stroker!! Brukte en PG ZPA 0.5 før, og den er "stor nok" til en Stroker, og forksjellen er som natt og dag på de 2 forsterkerne..

Okey bare legger meg flat her og bøyyer meg i støvet hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg helt flat her har nok tatt ganske feil er vel endel folk som har mer

greie på dette en meg hehe:D

Så må bare beklgae dette på det dypeste

Håper dette blir glemt fort føler jeg har driti meg greit ut hehe...(flaut)

Men tilbake til tråden noen fler annbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider